Aktiesnakken — Februar 2023
-
halv time forsinket...
-
"Quantafuel ASA will release its Q4 2022 results on Tuesday 28 February at 07:00
CET." De kludrer da godt i det for tiden! - Nu skal jeg snart til at lave en ny kande kaffe
-
ja, tænkte jeg også lige.. Gad vide om det er i dag der kommer et opkøbs tilbud på virksomheden.
-
De må vel starte på observationslisten, hvis ikke de har leveret regnskab inden åbning kl. 9.00
-
Kirkbi eller BASF der har smækket kassen i?
-
BASF der i deres regnskab fra sidste uge stort set ikke nævnte QF. Andet end de havde nedskrevet deres QF andel. Man kunne dog ikke se med hvor meget
-
Kan ikke mindes jeg nogensinde har set sådan et forløb op til regnskab. Herunder ikke mindst deres meddelelse i går om kl 7 og de så misser den totalt
-
ja, det virker dybt uprofessionelt
-
Selve rapporten og børsmeddelelsen har været skrevet for længst.
-
ja
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind