Aktiesnakken — Marts 2022
-
Dubai tænker jeg dog det bare er noget der nærmest falde ned fra himlen. Der får naboerne sikkert ikke noget at sige
-
Jamen så lad os da i det mindste få en hurtig partner til Esbjerg og noget fart på DUBAI så skal det nok rykke yderligere på kursen kombineret med en god årsrapport

-
Kan blive en meget god April måned hvis vi er lidt heldige
-
Årsrapporten tænker jeg som et non event. Vi ved jo regnskabstallene ikke er gode.
-
Men ja den partner til sortering og dubai er de 2 events jeg ser potentielt kan komme hurtigt
-
Var der nogen der hørte høringen fra WPU efter eksplosionen og de blev smidt på højkant ud af den ene kommune? De klarede det aligevel på under et halvt år. Vi går ind i Q2 nu. BASF og Co har 3 måneder til at finde håndører frem (400 mio.)
-
Tænker bare alt der ikke er decideret negativt fra QF i disse tider, vil være positivt hvis du forstår hvad jeg mener
Så bare så længe der ikke kommer noget negativt uforudset kan den godt være positiv for investorerne som ikke ligefrem har massevis af tillid til ledelsen -
De 400 mio burde ikke være det store problem
-
Nope. Showtime 2022
!
-
Jeg tror der er et wildcard. Til gengæld trækker VTTI ud.
-
Jeg er meget optimistisk lige pt, jeg troede på POC omkring slut april, så for en gangs skyld overraskede de positivt, det virker til at de virkelig har fået gang i fabrikken og ledelsen er begyndt at skabe tillid igen, lad det fortsætte sådan og så er jeg sikker på vi nok skal se kursen fordoblet i 2022.
-
Rocket hvad er det der er wild card?
-
Jeg mente FID fra BASF i ukendt region
-
ahh. Ja vi ved nada om hvor langt de er. Absolut nada
-
enig. Men de have en mere eller mindre færdig plan i lommen med alt det de har investeret.
-
De deltog ikke i emissionen fordi deres plan er at investere i fabrikker.
-
Vi aner ikke om det er i 22 eller 23. Så ja en dark horse. QF har dog ikke de 400 mio der skal bruges til den......
-
De er rigtig.
Men det skulle ikke mere være en lige så stor hurdle for dem at låne, finde investorer eller få tilskud. -
De sagde de regne med at kunne belåne Skive og Esbjerg sorterings. Men som jeg forstod det så først efter Sortering er bygget
-
Jeg og andre har ventet et halvt år på denne milestone så jo det svinger mellem optismisme og euphori. Proppen er endelig sprunget så vi vil se et positivt nyhedsflow fra nu af som ikke baserer på POC spekulation men i reelle hændelser. Yes jeg er ret optismistisk at Quantafuel har godt styr på fremtiden og investorerne vil stå kø for at være del af deres unikke teknologi.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind