Aktiesnakken — Marts 2022
-
Uden miljøgodkendelser så er det svært at rykke projekter frem
-
Kunne det ikke være at de bliver nemmere at indhente jo flere fabrikker der er blevet miljøgtodkendt. Copy paste...
-
Nej.....
-
Nej det er rigtigt, men der er ingen af os der med 100% sikkerhed kan sige hvornår de får miljøgodkendelse, og kommer den før vi tror så kan man.
-
Det er jo hver gang et nyt projekt, med nye naober og nye myndigheder
-
Man kan sige at noget af det indledende materiale er hurtigere for dem. Fordi der kan genbruges. Men hele processen med lokal involvering det tager den tid det tager
-
OK. Tænker blot der findes industriområde klassificering. Når det er godkendt til tung industri og en anden kommune i DK har godkendt tilsvarende fabrik så må man da som kommune føle sig lidt tryggere i at træffe en hurtigere beslutning.
-
Nogen der kunne læse den artikel fra ham klaphatten i Norge? Hvad har han nu fundet af negative ting at sige? jeg har ikke abonnement på den nemlig.
-
Vi stopper med at eksportere vores plast og brænde det af. kommunerne er største stakeholder i det her
-
Man kommer ikke udenom et projekt sdkal ud i lokalhørring. Hvor naboer og andre interessenter kan komme med specifikt indput der skal tages stilling til/hensyn til. Så det er aldrig en walk over at få en miljøgodkendelse på plads som man gerne selv vil have den
-
Dubai tænker jeg dog det bare er noget der nærmest falde ned fra himlen. Der får naboerne sikkert ikke noget at sige
-
Jamen så lad os da i det mindste få en hurtig partner til Esbjerg og noget fart på DUBAI så skal det nok rykke yderligere på kursen kombineret med en god årsrapport

-
Kan blive en meget god April måned hvis vi er lidt heldige
-
Årsrapporten tænker jeg som et non event. Vi ved jo regnskabstallene ikke er gode.
-
Men ja den partner til sortering og dubai er de 2 events jeg ser potentielt kan komme hurtigt
-
Var der nogen der hørte høringen fra WPU efter eksplosionen og de blev smidt på højkant ud af den ene kommune? De klarede det aligevel på under et halvt år. Vi går ind i Q2 nu. BASF og Co har 3 måneder til at finde håndører frem (400 mio.)
-
Tænker bare alt der ikke er decideret negativt fra QF i disse tider, vil være positivt hvis du forstår hvad jeg mener
Så bare så længe der ikke kommer noget negativt uforudset kan den godt være positiv for investorerne som ikke ligefrem har massevis af tillid til ledelsen -
De 400 mio burde ikke være det store problem
-
Nope. Showtime 2022
!
-
Jeg tror der er et wildcard. Til gengæld trækker VTTI ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind