Aktiesnakken — November 2021
-
Der ligger ellers en god prop i 24
-
Det er meget aggressive sælgere. De kommer med et par forsøg mere på at bryde 24 tror jeg (ligesom ved 24,72).
-
ærgerligt der ikke kommer short update 2 gange dagligt
-
bang. der strøg 24
-
så er der brud

-
der bliver øget med +200k short i dag
-
ja, det er det jo snart hverdag

-
Ja de prøver trigger nogle stop loss. De skød lige proppen ud og solgte til mig i 24.02.

-
jeg har hvad jeg skal have lige nu. Så må vi se om kursen er tættere på 22 i morgen end på 26
-
evt dårlige nyheder i morgen, vil slå endnu hårdere pga udviklingen i dag
-
måske... det værste de kan komme med er vel en mindre forsinkelse
-
tror ikke de store investorer smider den ud pga nogle uger
-
men selvf. vil shorts prøve at lave rav i den
-
nu kommer de tydelige algo igen. Med 3k stk. Bemærk også hvis de bliver trukket. Så er der nærmest ingen udbud hernede
-
Yes. Vi ses til morgenkaffe. Tror den kritiske komponent er godt på vej. Det er jo ikke et produkt hvor chippen bliver indbygget 5 min før afgang. Vi krydser fingre for vi har handlet i bunden i dag.
-
ja

-
nej ingen store agere på det her. Det handler om casen. Så længe de ser en god case så fastholder de eller øger. Så det er private der smider. også en del der ligger med meget høje snit priser. Hvor over 50% er forduftet
-
Ja vi må se, vil sige dagens fald er ved at indkalkulere nogle ugers forsinkelse
-
Rocket det komme lige så meget an på hvor komponentet skal levres fra. Bare alene det at få fat på tomme container er vildt svært i denne tid. Har kendskab til flere virksomheder hvor deter DET der er issuet. Hvor virksomhederne er klar til at betale plus 100k for en container. Men lige lidt hjælper det
-
ja lad os håbe det er stumper fra Tyskland og ikke Kina de mangler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind