Shipping — August 2020
-
God morgen.

-
LPG-KUTT: Danske Bank kutter kursmålene i LPG-selskapene Avance Gas og BW LPG til hhv NOK 34 (39) og NOK 50 (54). Kjøp gjentas på begge.
-
så er der kun 60-70 upside og ikke 90-100 pct... Det kan jeg godt leve med

-
DN Direkt
@TDNDirekt
·
51 min
OET: JUSTERT EBITDA USD 56,7M I 2.KV (VARSLET 53-54), KVARTALSUTBYTTE USD 0,75/AKSJEOET: BOOKET 67% AV VLCC-SPOTDAGER I 3.KV TIL USD 54.200/DAG
-
rigtig fint Q2 regnskab fra OET. Overskud på over 10 NOK og kursen er i skreven stund 67 NOK.... Udbytte for kvartalet bliver på 6,6 NOK med nuværende UDS/NOK kurs.
-
Q3 ser også fin ud med BOOKET 67% AV VLCC-SPOTDAGER I 3.KV TIL USD 54.200/DAG. I Q2 var den på 59,700/DAG.... Så overskudet vil blive mindre, men stadig rigtig fint.
-
God morgen.

-
God morgen.

-
@Slåen, jeg synes de foreløbige regnskaber tyder på at det går rigtig godt. Senest har Torm landet et historisk flot resultat og CEO er komfortabel med udsigterne for 3. kvartal, jf. https://finans.dk/erhverv/ECE12346590/torm-lander-staerkeste-halvaar-i-12-aar-efter-endnu-et-solidt-kvartal/?ctxref=forside
-
Ja det er et rigtig fint regnskab fra Torm og der kommer et udbytte der er ca 10 pct af dagens kurs.... Det belønnes ikke så meget for tiden.
-
God morgen.

-
CBE for Hunter er ca. 20k og i øjeblikket sejler de for 6 af skibene med gennemsnit resten af året på over 50k og Hunter Frigg tror jeg har 40-45k de næste 6-8 mdr. / splinternye skibe med scrubbere og totalt underpriset som resten af markedet, whats not to like!
-
-
God morgen.

-
Tør vi håbe på udbytte allerede nu her d 27 Mcjean
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind