Chemometec — Januar 2020
-
Tak skidtmads...:-) mener nu også der skal være plads til en “finurlig bemærkning”, så det hele ikke bliver alt for kedeligt.
selvfølgelig alt med måde, men så længe det ikke bliver personlige og ondskabsfulde indlæg, så går det vel.
hvis ikke, så takker jeg gerne af og stopper med mine indlæg. God weekend til alle. -
Den noget klodsede måde de tacklede fyring af deres direktør med efterfølgende forsøg på at stoppe aktiehandlen, var så speciel, at man kunne frygte hvad som helst. Hvis det værst tænkelige var at direktøren havde fiflet med regnskabet, så det slet ikke var så rosenrødt, så var det om at komme i dækning, mange blev nervøse. Jeg tror at der er faldet to på, havde der været alvorlige ting havde vi hørt det nu, og med udsigt til 13 kr i udbytte, så er al tvivl fejet af bordet.
-
-
Forløb af ekstraordinær generalforsamling
Den ekstraordinære generalforsamling i ChemoMetec A/S blev afholdt den 13. januar 2020 kl. 9.00 på selskabets adresse.
Generalforsamlingen godkendte det af bestyrelsen fremsatte forslag om udlodning af ekstraordinært udbytte på DKK 13,00 pr. aktie á nominelt DKK 1. Udbyttet udbetales torsdag den 16. januar 2020.
Der var ikke andre punkter til behandling, hvorefter generalforsamlingen blev hævet.
Eventuelle henvendelser: CFO Claus Mad
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind