Chemometec — December 2019
-
Er han blevet tøse sur....idioten kunne sgu da bare have afklaret sin flytning med bestyrelsen, inden han skulle til Monaco og spille smart og slippe for at betale skat i DK.
-
Nu er det jo ikke første gang der har været fnidder i det firma med ejere, bestyrelse og ledelse i næsten åben kamp. Hvis jeg var Eising ville jeg da også nok føle mig lidt trådt på, hvis jeg pludselig blev kylet ud med hovedet først. Og efter 5 års fin ledelse tænker jeg godt vi kan sende ham en venlig tanke, og ønske ham alt vel med sin velfortjente formue. Med det sagt, så er jeg enig i at det havde været klart ønskeligt, specielt for os aktionærer, hvis Eising og bestyrelsen havde fundet
-
@Verus: Det er lidt mudret. Der er klart ikke pligt til at indberette handelen som "ledende medarbejderes og disses nærtståendes..". Om det er insiderhandel er, lidt overraskende, op til personen selv at afgøre. Her er et link til artikel i ØU om Ambu/Lars Marcher: https://ugebrev.dk/ledelse/solgte-ambus-lars-marcher-aktier-lige-efter-fyringen/
-
Tak FA - jeg er overrasket over at CEO den ene dag er insider og den næste dag ikke. Det er der ikke meget logik i! Men når det forholder sig sådan, er det jo oplagt, at det er Eising der har lagt et salgspres i dagens handel. Nå men det aftager jo snart som TheNote antyder;-)
-
God morgen.

-
-
Jeg ville være meget forsigtig med CHEMM. Der er fortsat usikkerhed i aktien oven på det der er sket, og P/E er meget høj. Jeg tror den kommer under 200 igen snart
-
En opjustering ville skabe ro i butikken igen. Så er sortseerne med på vognen igen. Men kommer den?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind