Grønne Aktier — December 2016
-
Ser ud til at Scatec Solar endelig har lagt bunden i 27 fra sig, og i fredags lukkede den lige under 35. Deres pipeline af projekter ser forrygende ud for den kommende tid/år.
-
Godmorgen
Jeg købte Vestas i starten af sidste uge, da den var begyndt at stige igen. Siden da er den faldet cirka 2 pct hver eneste dag. Er der ikke mere at hente i Vestas eller hvad mener I? Overvejer om jeg skal skille mig af med den, hvis den skal fortsætte ned. -
Der er stadig en del dage tilbage af December måned, så mon ikke der nok skal komme en del annonceringer her de næste 3 uger

-
det er i hvert fald oplagt at supplere
op i Vestas på nuværende niveau hvis man tror på casen langsigtet. -
nu kom der så os lige en Vestas ordre på mailen

-
101 MW i USA. Det er en solid ordre og skønt at det er i USA i disse tider

-
Vestas: Det kan koges ned til to ting. Vestas var noget forsigtige med 2017 udmelding og sidst men ikke mindst, vi aner ikke hvad Trump gør efter 20-1-2017. Udover at han er temmelig negativt indstillet overfor vindmøller.
-
RSI: Relative Strength Indicator er under 30 og Vestas ser oversolgt ud
-
Næste støtte er 376
-
Jeg tror det varer et stykke tid .. efter den 20 januar for vestas aktionærer svar på deres værste frygt,,, håber at Vestas køber united power og får en tå ind i Kina
-
Tilbagefaldet for Vestas-aktien kan være en købsmulighed, vurderer Danske Markets, som ikke deler markedets bekymringer for det amerikanske vindmøllemarked.
Vi deler ikke bekymringerne om det amerikanske marked, og ser det seneste fald i aktiekursen som en købsmulighed. En stærk ordreindgang i USA i december kan drive et relief-rally, skriver Danske Markets i et notat.
Finanshuset har en købsanbefaling på aktien med et kursmål på 615 kr. -
Så den godt ..Danske Markets er det ikke Danske Bank ? ... og er Danske Bank ikke Vestas's, det tror jeg faktisk

-
Jeg ved ikke hvad man skal tro på, men talene taler jo for sig selv .. jeg holder mig gearing ... det kan være at jeg skal købe mig ind igen i slutningen af december

-
Guttermann - Jeg synes da ikke, at du skal vente, til den er steget med at købe dig ind. December er altid god for ordrebogen, og da ikke mindst iår, hvor det er slut med fuldt PTC skatterabat. Det er da muligt, at den falder lidt mere inden vending, men jeg er ret sikker på, at den stiger.
-
Mit GAK er 500 på Vestas og det har jeg det fint med. Jeg regner med at selskabet fortsat vil levere solid vækst på top og bundlinje i de kommende år.
-
scatec Solar leverer en flot stigning idag. Pipelinen oser af potentiale.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind