Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Ja, det er det jeg sidder og kigger lidt efter. Der ligger en Fibo modstand i 4,40 NOK på Monthly chart. Det er nok de lange charts vi skal kigge på, når vi kigger efter modstande.
-
Hvis den bare ræser gennem MA200 på Weekly 3,85 ca. - så er det i hvert fald et tegn på stor styrke.
-
Linker virker ikke hos mig !
-
Jeg har læst linket og husker det stadig her 6 år efter.
-
-
Kurs 200 glemmer jeg ikke så let.

-
Men der står så også hvis de lykkedes med alt. En ting de skal bevise er at de evner produktion. Det gik helt galt i 2013 da de skulle bore deres første 100% brønd og kostede sindssygt mange penge. Mon ikke de har lært et eller andet og kender deres egne begrænsninger. Måske gasfelterne i Qecbec er nemmere at komme til?
-
Der var den - den kan jeg godt huske
Det halve er også fint .... ! Så er der også lavet plads til de kan lave lidt fejl 
-
Så længe vi kan stige, samtidig med Nordmændende sælger, så er det meget positivt - for de kommer jo rendenede ind igen, når den bliver ved...
-
Pareto havde jo solgt sig ned, og kan nu understøtte aktien igen ved at købe den op igen herfra.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind