Bavarian Nordic — August 2023
-
SSI skriver desuden, at der er stor international opmærksomhed på fundene af den nye undervariant.
/ritzau/
-
Selv hvis der kommer et godt regnskab på onsdag med overraskende salgstal for rejsevacciner, så kan kursen godt blive ved med at falde og gå ned til 120-130. Selskabet har ikke fjernet den største bekymring hos investorer: hvordan sikres der organisk vækst og indtjening fremover i mia. størrelsen? Og hvornår kommer der en ny emission?
-
En hvilken som helts anden virksomhed, der har haft en ledelse siddende, som i den grad har fejlet, ville for lang tid siden, have sendt den til de evige biotek jagtmarkeder. Underlig med den magt, ledelsen åbenbart har
-
Der er lidt stille for det sidste fra skribenter som Cupcake, YPE, WorkTrader, WhiteWiseWolf, Kirt... Har de opgivet aktien eller er der bare lidt stille? Hvad tænker I frem mod regnskabet?
-
Nej, det ser virkelig ud til at mange er nervøse for at eje aktien på onsdag. Det er vel ikke ensbetydende med, at onsdag ikke kan blive en god dag. Vi må vel også forvente, at der komme en udmelding om, hvordan Bava skal drives fremover, og måske hvem der skal drive selskabet. Jeg ved ikke om vi kan sige det er spændende…
-
Jeg mener der på seneste video/telefon konference blev sagt, at der ikke kommer aktie emissioner. Men jeg kan ikke finde det igen. Men med Ebit på 2.1mia skal det jo heller ikke være nødvendig før yderligere opkøb. Men kursen lige nu er jo helt til hest
-
Læs eventuelt også med her: https://www.proinvestor.com/boards/114639
-
Det der blev sagt var at der ikke iøjeblikket er planer om opkøb,ikke at der ikke kommer senere. Så det var en gummi udtalelse der blev spurgt indtil flere gange af analytikerne uden at PC fik den lukket ned. Faktisk var der en der vendte spørgsmålet om og spurgte om der var nogle interessante vacciner til salg

-
Hvis det er, hvornår vil BNs covid være klar til brug?
-
2025 tror jeg som det tidligste
-
Jeg er her sandelig stadigvæk, men som læser af denne chat - der af og til godt kunne kaldes for jammerchatten - tænker jeg, at mange af de investorer, der blot læser med - og det er mange iflg. Helge - så vil de fleste afholde sig far at investere i Bavarina Nordic på grund af den konstante nedvurdering af selskabet og ledelse/bestyrelse. Det er træls! Men jeg har suppleret flere gange, og selvfølgelig skal shorterne om kort tid ud at købe ca. 6,5 mio. aktier. Det bliver interessant at følge.
-
Mange shorts er sat i kursniveauet 140, så det ser ikke ud til at de har travlt med at købe op. Tværtimod, satser de på lavere kurs mod 120-130. Jeg har også suppleret lidt i kurs 141
-
Og sluttelig kommer mit gæt på udviklingen i BN frem til 2027: omsætning 2024: 5,5 mia. kr. EBITDA: 2,4 mia. kr. nettoindtægt: 1,4 mia. kr. 2025: 5,9 mia kr. / 2,0 mia. kr. 1,2 mia. kr. 2026: 5,6 mia. kr. 2,1 mia. kr. 1,1 mia. kr. 2027: 5,6 mia. kr. 2,3 mia. kr. 1,1 mia. kr. Vi tjekker det efter i august 2027!
-
Ser ud til at næste støtte skal testes i kurs 130?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind