Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Hvis man stemmer nej til standardforslaget om mulig udstedelse af op til 10% nye aktier, hvordan forholder man sig så til standardforslaget om muligt opkøb af egne aktier. Hvi man stemmer nej, begrænser man jo firmaets muligheder for at reagere på evt. pludselig opståede udviklingsmuligheder,
-
Kraken23. Vi sletter i stort omfang spammende hype og gentagne indlæg uden argumentation. I går var det 8 stk. plus udelukkelse af en enkelt skribent, som vi tidligere har slettet mange spammende indlæg og latrinære udtryk fra.
-
Jeg skal understrege, at vores moderation ikke er censur på meninger eller holdninger. Det er udelukkende den dårlige og ekskluderende debatkultur vi ikke accepterer.
-
13:16 Meget enig. Hvis man vil sabotere BNs muligheder for at kunne navigere og dermed for alvor hindre transitionen til et rentabelt Pharma selskab, så skal man endelig stemme nej. Forstår ikke hvorfor msn så ikke bare hopper ud? Jeg har forudfyldt med ja
-
Set fra et firmas side så er aktiekapitalen opført som passiver, altså under gælden. Gæld til aktionærer her betales renterne iform af udbytte. Gæld til banker betales i for af renter. Den ene kan afdrages det kan den anden ikke . Hvad man synes er bedst for BN må være op til den enkelte

-
Susinvest..Vi gør opmærksom på slettede indlæg i det omfang, at der flere som har responderet på disse. God idé generelt
at skrive "slettet", hvor det findes nødvendigt. -
@Kraken23 14:24. Fint, hvis der kommer and på bordet

-
Men helt seriøst - jeg fatter ikke en brik af, hvad det er I vil stemme imod? Det er mig en gåde, at nogle småinvestorer, som mig selv, skulle have mere forstand på at drive
-
en Biotech virksomhed, end bestyrelsen og direktionen selv.
-
@Sødenisse - tillykke med 10-års-jubilæum på Proinvestor i næste uge...
Bare for at skrive om noget andet... -
@Vitus og @Susinvest. I kan have ret i, at det nemmeste kunne være, bare at sige nå. Jeg vælger i stedet at være aktiv på BAVA, og jeg er p.t. tilfreds med aktien. Men I kommer altså ikke til at se mig mene, at jeg kunne drive BAVA betydeligt bedre end nuværende ledelse. Hvis dette bliver aktuelt, har jeg for længst solgt ud

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind