Bavarian Nordic — December 2022
-
-
...der bliver lagt et interview med cfo'en Henrik Juul op på euroinvestor kl 11 hintede værten i mio. klubben
...det kunne da godt være interessant. -
-
Tak for linket til interview... jeg synes desværre jeg hører at man igen begynder at varme op til at skulle ud og bede om flere penge fra investorerne i forbindelse med evt. opkøb.... der er åbenbart en blind tiltro til aktionærernes tålmodighed ... mindes godt nok at vi sidste gang fik noget af en lussing ifb med kapitaludvidelsen
-
..godt nok uproffesionelt med en kommunikation, der kan lade tvivl om dette spørgsmål...til en interviewer, som ikke engang vidste hvor fabrikken lå..der mangler simpelthen format.
-
Jeg havde tænkt mig at lade være med at tjekke kursen og vente på nyheder i det nye år. Men efter at have hørt interviewet med Henrik Juul har jeg fået koldsved, som løber ned ad ryggen, når han antyder en kommende kapitaludvidelse, og hvor han påpeger, hvor gode aktionærerne tidligere har været til at støtte om deres projekter. Det er godt nok en mærkelig måde at kommunikere noget til markedet. Man får lyst til at smide alle sine aktier nu
-
Dansk aktieudsalg: Ørsted sendt 3 år tilbage på kursen https://www.proinvestor.com/boards/108766
-
Men han siger også, at hans økonomiske scenarie er en omsætning på 1 mia. dollar i 2025. Jeg må indrømme - sammen med jer - at en CEO fra et C25 selskab ikke på den måde deltager i en amatør-podcast med et medie som Euroinvestor og en medarbejder, der kommer til at bande og som stiller dumme spørgsmål. Men jeg beholder nu mine aktier. Lige så meget som BN kan falde, kan den stige på en eller to dage.
-
Der var ikke noget som helst amatøragtig over Henrik Juul's udtalelser. Tværtimod. Lyder til, at der er styr på forretningen: såvel ambitionerne og pengekassen. Det var ærlig (og realistisk?) snak - og ingen forsøg på at hype aktien. Angående kapitaludvidelse, så talte han godt nok om investorer og aktionærer, men jeg bed især mærke i, at han talte om "støtte i markedet" (= institutionelle investorer?) , nu hvor BN's transformation til et vacineselselskab snart er tilendebragt.
-
@ Match - Hidtidige CEOs (/ topfolk), der har deltaget i disse sær-udsendelser, (som du benævner "amatør podcast") de seneste par måneder i Euroinvestor har være fra Ambu, Pandora, Unibrew, FLS, Carlsberg, Zealand, Ringkøbing bank... Det er da godt selskab at være i...
-
Så burde journalisten måske stille nogle bedre spørgsmål. Om flere penge, så skal det jo til forsvar siges, at det ikke er pga kapital nød, kun pga opkøb som giver mening med en lukrativ business case…der er jo ikke noget nyt i det han siger om det…
-
Enige i, at værten ikke er den bedste - han er vist økonom og ikke journalist... Udsendelserne er ikke tænkt som "dybdeborende"...Mere som en "snak" af... "Ti af Danmarks største børsnoterede selskaber har sendt deres administrerende direktør i Millionærklubben til en snak om fortid, nutid - og især fremtiden. I denne podcast række åbner Millionærklubben døren ind til dem, der sidder på væksten i Danmark."
-
Man kan under alle omstændigheder ikke give shorterne skylden for, at aktien nu er i niveau som ca. juni tidligere i år (før alt Mpox hype og før diverse opjusteringer). Kursen afspejler den tiltro markedet og aktionærerne har for selskabet. Det undres, at der ikke er større investorer på banen, som i andre større C25 selskaber. Hvad skyldes det? Det kan være mange ting, men ledelsen gør vel ikke meget for selv at nå op til deres 2025 mål, når de kommunikerer på den måde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind