Genmab — Februar 2025
-
Så har de signaleret, at de mener aktien er billig nok til, at det er god kapitalallokering at tilbagekøbe, uanset udfaldet
-
Er det mig eller er deres revenue guidance lav. Her taler jeg midtpunkt. Dara stiger 11,5% iht JnJ midtpunkt eller $1,33bn som giver Gmab $225m. Gmab skal vækste $376m, så er der $150m som skal dækkes af resten af pipeline. Det kan i min bog dækkes af Tivdak og Epco, hvorefter der er $150m from resten af pipen. Så rammer vi toppen af guidance.
-
De sidste par år har de også opjusteret ved Q2 og oppræciserer ved Q3.
-
De regnede med +19% ved årsregnskabet sidste år, og det endte med +31%
-
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/1983b06a-a728-4821-b46e-92d770b79cf0 Genmab påtænker, at aflyse 2 mio aktier (nedskrive kapitanen). Bemyndiges til at købe op imod 10% af kapitalen tilbage (buy back). At pålægge bestyrelse kun at sælge aktier til at dække skattebetaling !!!
-
Hvis JnJ ikke udnytter sin option på CD38 har Genmab så ikke mulighed for at sælge den til andre? Eller vurderes det at kvaliteten ikke er hensigtsmæssig hvis JnJ ikke vil udnytte optionen.
-
Leerink analyst Jonathan Chang upgraded Genmab (GMAB) to Outperform from Market Perform with a $27 price target, citing a longer-term view beyond the near-term Johnson & Johnson (JNJ) opt-in decision for GEN3014. The firm continues to believe it is unlikely that J&J will opt-in. However, at current stock levels, Leerink thinks that thesis is already largely baked in. Further, the firm believes that current stock levels reflect low investor expectations on this upcoming catalyst expected in Q1
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind