Genmab — Juni 2024
-
Det er GEN, der skal vise os noget - det vi har set indtil nu, er med lidt god vilje en marginal forbedring, der ikke retfærdiggør store ændringer i behandlingsregimet. Hvis resultaterne kommer ind i dette leje, vil Acasunlimab maksimalt blive et marginalt behandlingsregime i senere linier
-
i øvrigt, så fik BionTech klasket et partial hold på deres BNT326 ADC af FDA pga noget mortality halløj. Det kunne måske have smittet lidt af på GEN
-
Det er meget muligt, at jeg er - men nu er det ikke mig, der har skrevet protokollen for det forsøg. Jeg forholder mig til resultaterne
-
...og i er i fuld gang med at sende Acasunlimab i 1L som SOC på baggrund af 24 patienter
-
Hvis der er een ting, jeg har lært om kliniske forsøg, så er det, at har man brug for at pille protokollen fra hinanden på den måde for at retfærdiggøre resultaterne - så er der et meget stort problem
-
Når det er sagt, så kunne GENs "mitigation" i behandlingen være interessant ifht liver tox og discontinuation af patienter. Det er nok også derfor Tahi slog så hårdt på OS som succeskriterie
-
næh - det er vel lidt lige som med dara. Det er nok svært at finde "rene" 2L patienter til kliniske forsøg i dag
-
lahn..Det er desværre for sent jeg ser dit ønske. Har været væk fra computren i nogle timer. Kan kun slette i selve chatvinduet - ikke i historikken.
-
Kaveri Pohlman
Wall Street Analyst Profile
Analyst Profile Image
Kaveri Pohlman
BTIG
Kaveri Pohlman's PerformanceSee Full Profile >
Success Rate
41 out of 164 recommendations had positive returns in the year following each stock rating.
25%
Average Return
Average return of the 41 recommendations in the year following each stock rating.
-11%
BTIG
Buy $46.00 Maintained Yesterday -
Hvorfor har kursudviklingen været så negativ gennem lang tid for Genmab? Og hvordan tegner det fremover? Zealand Pharma har haft en fantastisk kursudvikling, og nu står de over for nogle meget afgørende data. Data, der også vil påvirke Gubra, som ligeledes har amylin i pipelinen. Novo udvider produktionen i USA. Novonesis efterlader et positivt indtryk på investorerne efter kapitalmarkedsdagen forleden. https://proinvestor.com/boards/121002
-
Angående dagens diskussion om 1046 er relevant så kiggede jeg på de “Keynote xx” forsøg i går. Data fra Genmabs arm C i secondline NSCLC er på niveau med pembro+kemi firstline.Ingen tvivl om at det er gode data, som måske kan forbedres. Det alene åbner op for brug i secondline, som kan være stort i sig selv. Men hvorledes et firstline forsøg vil tage sig ud er umuligt at gætte, idet 1-4BB jo er det target, der bryder PD-1/L1 resistens. Det er næppe helt så relevant i PD-1/L1 naive pts.
-
Men vi ved også, at firtsline pts responserer normalt bedre en secondline. Time will show. Og lige en tilføjelse så har det intet at gøre med, at man fusker med protokollen, at fda ikke kræver, at pts udgår af forsøg med forhøjede levertal. Blot en konstatering af at den bivirkning er der styr på !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind