Genmab — Maj 2022
-
Genmab har også været døde penge i 4 måneder

-
Sammen med Bavarian
-
Jeg kunne osse begynde at fremfinde perioder hvor man havde tabt penge på GEN - dem er der masser af! Og dette gælder skam osse Novo! Og DSV. Osv, osv. ALLE selskaber har længere perioder hvor kursen falder. Om det er 1 år eller 2 år er ikke vigtigt. Det interessante - og vigtige - er hvordan kursen gebærder sig over lang tid. Og for investorer, der er erfaringsramte, taler vi MINIMUM 3-5 eller sågar 10 år. Det hedder perspektiv. På med de lange briller - plz, plz.. w sugar on top.
-
Hvis folk ikke kan zoome ud på Genmab, så prøv på Amazon. Fløj +1500% op et par år, hvor den derefter faldt 95%. Købte du på toppen der i noget der hedder kurs 120$ (så vidt jeg husker), tabte du altså 95% over de næste år. Holdte du fast og stadig har aktien, ja så har den været over kurs 3000$ i år.. I kan selv regne det afkast ud. Vores hoveder er desværre skruet sådan sammen, at vi langt lettere husker de dårlige ting som er nærmest i hukommelsen. Zoom ud og se kursgrafen over de sidste
-
-
Imponerende omsætning i dag Zzz
-
-
Jeg ved ikke, om dette er nyt, men er det gammelt ny så kan det vel tåle en gentagelse: Here we present initial data from EPCORE NHL-2 arm 2, which is evaluating epcoritamab in combination with R2 in patients with R/R: As of an updated November 3, 2021, data cutoff date, ORR was 100% (24/24) and CMR rate was 92% (22/24);
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
"Den tålmodige investor", læs Helge's bog