Genmab — Maj 2022
-
@Stockbull - enig. Ser større risiko for, at pengene brænder i lommen på Jan end, at der ikke skulle være overskudsdannelse frem til 2030 grundet investeringer i RD.
-
Mit lille synspunkt omkring udbytte er nu ikke så alvorligt ment - men Genmab skal som alle andre virksomheder bare passe på, at man ikke kun kaster penge efter sig selv. Investorerne brokker sig ikke så meget i medgang, men i modgang ser det skidt ud !
-
Investorer skal altid brokke sig (læs: være kritisk) over for ledelsens strategi. Ellers har man ikke sin kapital kær ...
-
@Gdn55 - ros skal der altid være plads til, men må det stå i vejen for ens evne til, at være kritisk investor? Kender du Nordisk Fjer.... sikke et eventyr og glade (og binde) aktionærer - uden at drage lighed med Genmab.
-
@Pensionisten. Hvad er et voldsomt investeringsbehov? Kan du sætte tal på "voldsomt"? Er det større eller mindre end de ca. 50 % af nuværende indtægter, der vil fragå til investering i RD frem mod 2030?
-
Nuværende niveau? Målt relativt eller nominelt blot, så vi kan tale samme sprog

-
Kan tilføje, at jeg også tror det stiger nominelt, men jeg er ikke sikker på, at Genmab kommer væsentligt over 50 % til RD
-
Med udgangspunkt i Stockbulls fremskrivning af omsætning frem mod 2030 giver det 180 mia, til RD de kommende 8 år ved 50 % investering. Så er overliggeren på plads

-
Genmab har vel ligget omkring 50 % de seneste 5 år. I runde tal, med undtagelse af 2020, hvor Abbvie kom med nogle småpenge
-
Jeg håber det bedste @Stockbull og så indregner jeg en risikopræmie. Det regneark dannede blot grundlag for en hurtig fremskrivning af RD investeringen ud fra Pensionistens forudsætninger, frem mod 2030 og det giver intet mindre end 180 mia.
-
EPCORE DLBCL-1 update on clinicaltrials (finally...) (good increase in trial locations) https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT04628494?A=7&B=8&C=merged#StudyPageTop
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind