Aktiesnakken — Marts 2016
-
God morgen.

-
Velkommen til Supesune, Makaveli, Kevin s, dkshd, Tonny Vest, Muffen og seledk samt til over 800 nye på facebooksnakken.

-
Mols er en god case fordi der ikke sidder nogle "tabere" tilbage. Stort set alle har profit på aktien, dvs. man har valget mellem at tage profitten og hoppe videre eller tage "satset" og blive. Ingen kan rigtig føle sig snydt
-
mht. kan jeg se på EI at stor set alle er imod tilbuddet i kurs 18, jeg er enig med dem i at det er for lavt. Og ærgrer mig over de ikke kunne forhandle mere i land.
-
Jeg tror der er stor sandsynlighed for budkrig, dvs. køb under kurs 18 ser jeg som risikofrit pt.
-
Godmorgen derude

-
-
Politi og anklagemyndighed har valgt at gå videre med sagen.
-
Det skulle man mene, men anklagemyndigheden er jo et selvstændigt organ.
-
"Han oplyser samtidig, at han også har klaget over til Rigsadvokaten over SØIK (Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet, Bagmandspolitiet, red.)," tilsyneladende klager Green over alt og alle. Det plejer advokater vel at gøre der, hvor Green kommer fra. Jeg kan ikke se, at man har fundet nogen i Danmark, der tager ham alvorligt.
-
Exiqon på Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/56fb69b5725ed7540a0d1525
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind