Aktiesnakken — Marts 2016
-
Det ser jeg i min handelsstatistik.
-
Ok..Jeg ser det bla. på Nordnet.
-
Seadril luk 39% oppe i næsten i dagens højeste.
-
De guider meget konservativt. Det er reelt nok.
-
De havde virkelig medvind på valutaen i 2015.
-
Seadrill oppe i 33 N.Kr. i USA lige nu. Luk i Norge kr. 29.19. Der lukkes massivt shorts på begge sider af Atlanten.
-
At den stiger kraftigt på mandag.

-
Mine kommentarer til aktien her: http://play.borsen.dk/social/56d95e4e725ed7540a0cfd55
-
70% oppe.
-
Det jo vanvid. Jeg var så heldig at få et frimærke i morges (havde forsøgt for nogen dage siden, men var for nærig til mit bud gik igennem) - Ved du hvor mange % i aktien der er shortet Helge? Dem som er inde med det må godt nok være presset, så er spændt på hvor mange af dem der potentielt
skal sælge -
mollegade..Den lukkede i 29,19 i Oslo. Åbner så på det samme som luk i USA dagen efter. Det sker i stort set alle tilfælde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind