Aktiesnakken — Februar 2016
-
Polaris skal lave et pligtbud på kurs 46
-
jonlind det er som jeg har skrevet flere gange ikke relevant for dig afkast om den er noteret eller ej
-
bare hold aktierne og du bliver stadig forgyldt
-
Jeg beholder mine Mols. Gruer lidt for om Polaris med formentlig faldende kurser og købstilbud kan komme over 90% ejerskab?
-
dem der vil ud skal nok kunne komme ud. Er overbevist om at der vil være købere i markedet i morgen. Hvad kurs de køber i ved jeg ikke, men byder Polaris 46 får de dem ikke. Henrik Lind og evt. andre vil gå i markedet noget over dette. Jeg kan ikke forstå hysteriet. Hvorfor ikke bare holde sine aktier i 5 år og få kurs +200 derefter? fordobling på 5 år
-
Velkommen til D.haugaard og liverborg.

-
Som jeg erindrer er der ikke noget krav om at Polaris skaffer småaktionærerne samme fede kurs som de selv kan opnå? Nu er papiret ikke-noteret og så kan man få mindretalsaktionærerne til at levere gratis likvidtet. Ingen udbytter og ingen pligtmæssige tilbud. Jeg siger ikke det kommer til at gå sådan, kapitalfonde er jo pæne og ordentlige mennesker.
-
Nohope hvis Polaris sælger deres aktier skal småaktionærer have samme købstilbud
-
Ja - Sælger Polaris skal alle tilbydes samme kurs som polaris køber til
-
Men kommer en køber og tager Polaris 85 % vil denne køber jo også helst købe resten for at undgå at slæbe rundt på en masse småaktionærer.
-
Det er lige meget om de gør det sådan - om der er mellemholdingselskab har ingen relevans
-
småaktionærergruppen har vendt alle muligheder med juridiske rådgivere for at sikre at Polaris ikke har smutveje. Men som jeg siger , hvis eksempelvis DFDS vil købe Polaris aktier så vil de jo også købe resten

-
Ja her i Østrig er der faktisk et par gode after ski bar

-
At tjene penge på aktier er altid bedst når andre gør det hårde arbejde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind