Aktiesnakken — December 2015
-
Ja repsac. Interessen efter aktierne er helt enorm. Der er dog rigtig god volumen i aktien. Især i dag og i sidste uge har volumen været meget høj under stigninger - hvilket tyder på stor interesse
-
jeg tror stadig Henrik Lind køber stort op i markedet
-
nogle problemer i deres speciality pharma afdeling..
-
Den afdeling står for ca. 7 % af omsætningen og 10 % af indtjening. Alligevel er aktien gået helt i bund. Som du siger, overreaktion big time
-
Livermore..Har fundet en forklaring. Der er stillet en ny stor short i aktien. Det blev meldt ud i dag. Det gør altid markedet nervøst.
-
Velkommen til Pellefri, Heimdal, otvedten, Daniel Madsen og AaBforever.

-
Jeg håber Mols bliver afnoteret. Så vil jeg købe endnu flere
-
det gør casen bedre for mig at se da Polaris kan arbejde mere i fred + jeg kan sælge aktierne skattefrit
-
de har en pæn track rekord. Fordi jeg investerer igennem ApS
-
Unoterede aktier er skattefrie
-
ja og A/S
-
investering via selskabsform
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind