Aktiesnakken — Oktober 2015
-
Utroligt.
-
MEN absolut grund til forsigtighed i FING, PREC og IDEX...Der er megen eufori .
-
FING har meldt store ordrer ud samt overskud på bundlinjen. Den kan falde meget, men nok ikke 200%.
-
PREC og IDEX har stort set intet salg. Har heller ikke guidet med noget videre. Alligevel er de priset til 7 og 4 milliarder. Det er forrykt.
-
NEXT er priset til lidt over en milliard. Er måske mere rimeligt oven på dagens melding.
-
Velkommen til Osvald, Kjeldsen, RGI og LordDisco.

-
Jeg er lang i aktien, så det har jeg egenligt ikke. Tager lige 3. kvartal med d. 5. nov. før jeg revurderer.
-
Ikke noget..Ser aldrig på bankaktier.

-
Næ..Hvis du læser hvad jeg har skrevet flere gange, så vil den sagtens komme til at falde på meddelelsen - især hvis det ikker var Microsoft som var den store kunde.
-
Det er først når vi får større ordre i den kommende tid, at kursen vil stige og evt. holde sig oppe.
-
Sandsyneligheden for at aktien falder yderligere de kommende dage er stor.
-
Med mindre der kommer nyt omkring ordrer m.m.
-
Bortset fra det, så har vi numed succes testet gulvet omkring de 150 to gange. Det er nu meget positivt.
-
Biometri er for vildt. FING er 13% oppe og PREC 25%. De norske NEXT og IDEX hænger dog lidt i bremsen i dag.
-
Bemærk at FING racer videre op. Det er ikke traderne som driver den, men UBS som virkelig er på rov.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind