Aktiesnakken — Juli 2015
-
og det var så det kongelige Vi, hvis nogen skulle være i tvivl
-
@BoP: hvilken aktie ?
-
5Xbull olie, så ikke aktie men certifikat
-
du kører det hårde løb på sådan en fætter. Kræver noget is i maven at turde 5x
-
og i disse "gear det hele og bliv milliardær tider" så er det absolut kun for de berømte frimærker - og penge der kan tåles at blive tabt man skal lave det stunt med
-
Dér er jeg så meget enig i. Har en ven, der kører DAX på op til 18x. Der er ikke plads til fejl-analyse. Ikke noget for mig. 2x er rigeligt.
-
Men ønsker man at ride det kinesiske index, så er det 3-5x i svenske ETF'er har jeg set hos NordNet
-
den er også fræk
-
Kina skal nok vende på et tidspunkt, det giver jo en vis bund at de statslige virksomheder er blevet beordret til at købe aktier

-
jo da plex
-
i bulls? helt sikkert
-
holder ikke ferie, men sidder mere i moderskibet - det passer bedre med mit golfspil

-
tjah, det går voldsomt ud over mit kørselsfradrag - men man kan jo ikke vinde det hele
-
solgte for øvrigt 15K af de 35K bulls jeg havde fået skrabet sammen lige før luk i går
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind