Aktiesnakken — Juni 2013
-
om ikke andet, så kan sådant et M&A bud skubbe lidt til GENs valuation. Den er jo helt skæv
-
jeg synes den var helt skæv i 25 og i 68 efter daratumumab aftalen i 88. Er ikke sikker på at den under de givne forudsætningerne er så skæv længere.
-
hæh - FF bliver nødt til at trække cash beholdningen fra sin allerede konservative vurdering af udelukkende arzerra og dara for at havne på 175
-
Dejligt at få en god præmie for sine Onyx aktier.. De har været et godt bekendtskab
-
vel godt og vel 100% jeg ender med at lave på den
-
Tja hvis du ser på chartet vil du se at det faktisk var sent jeg kom ind: http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq/onyx-pharmaceuticals-inc/42097/graf
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind