Aktiesnakken — Oktober 2012
-
ser ok ud med genmab, men det er slet ikke som i de gode carnegie dage. Det er mere akkumulering og bytten rundt.
-
det skal drives op af en aftale
-
iøvrigt er det et helt afgørende vigtigt signal fra Maersk idag. Jeg tænker meget over hvad det vil betyde for andre eks. torm, norden, lauritzen
-
mht genmab tror jeg også mange lige afventer de næste 3 måneder og se om Janssen kommer igang med nogle daratumumab studier hurtigt som lovet.
-
Der skal jo gerne handling bag ordene.
-
Ihvertfald sådan jeg selv ser på det,
-
-
Tror ikke vi ser opstart af flere Daratumumab studier i år - måske indsendelse af IND. Men mon ikke vi får lidt indblik i planerne. Desuden får vi vel snart de sidste data fra første del af fase 1/2 studier og planerne for del to. Samt endelig opstart af det sidste kombinationsstudie !
-
Jeg tror ikke rigtigt der er nogen der venter på noget som helst konkret. Det er mere hvad sker der næste gang. Det er jo en fin kurs den ligger i nu
-
bava har netop offentliggjort fase 2 data med cv-301.
-
@sukker - jeg troede kun man indsendte IND når man skulle have testet et nyt stof i human første gang?
-
Men IND er måske mere en slags "studieprotokol"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind