Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Godmorgen. Kedeligt luk i US i går.
-
Og nej, der er aldrig noget med mening på DR1.
-
Gepetto News er det mest saglige, den kanal kan tilbyde.
-
financial times gør en glad. Det er sku noget andet end det bras de danske financielle medier disker op med når de ikke bare kopierer artiklerne -
Ft på Ipad er det fedeste nogensinde.
-
Den må jeg tjekke ud
Men du har ret, Børsen er faldet uendeligt tilbage efter at Krab kom til. De bliver altså spøjse af at være på Politiken. -
Og i øvrigt: Topskattelettelser
i regeringsgrundlaget! -
Og så må jeg lige dele lidt arbejdsglæde med jer også: igår gik vi igang med at teste aktiespillet og drengene har gjort det rigtigt godt. Selvom den første test altid er en ildstorm af bugs, så har det sku potentiale det skidt
-
Osteo. Jeg sad med nogle forskellige dygtige folk og vi grinede lang tid over, at borgerlig politik endelig havde fået en chance under en socialdemokratisk regering
-
Jeg er imponeret over at i har shorting med. Det gør det virkelig spændende!
-
Det er også på tide jeg støtter PI økonomisk. Det er et godt site, og jeg skal vel gå min bodsgang for alt det vrøvl jeg skriver her på chatten.
-
Ja, aka, de kan virkelig strække den langt. Men det er vel, fordi Venstre er det eneste, man kan få med i brede forlig uden at bero på ekstremerne i DF, LA og Ø.
-
osteo det vil glæde mig -
Man skal iøvrigt ikke tage fejl de to største fjender i dansk politik er socialdemokratiet og enhedslisten. Det går helt tilbage til 1917
-
Og de fører indædt kamp i dansk fagbevægelse også
-
Det er lækkert
-
Altså sommeren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind