Biotek-snakken — December 2020
-
Så vidt jeg kan se har der ikke været kommenteret på Alligator Bioscience's nye Rights Issue. Nu er jeg ikke en haj i Corporate Actions, men som jeg læser det så er den 100% garanteret af større aktionærer, samt Roxette Photo NV giver 8.2 mSEK "gratis". Det vil altså sige en udvanding af eksisterende små aktionærer. Eller vil der også være tegningsretter tilgængelige for de små?
-
@Newt - der er fuld adgang for eksisterende aktionærer. Det kræver 5 aktier (og t-retter) for at tegne en ny aktie til kr. 6. RPNV har så garanteret 100% udnyttelse (hvis ikke der tegningsretter udnyttes)....og modtager for det 8 mio. Synes det er en noget mere sympatisk emi ifht hvad vi ellers ser i biotek for tiden

-
Du får tildelt en t-ret for hver aktie du ejer. For hver 5 t-retter du har, bliver du tilbudt at købe 1 aktie for kr. 6. Og ja, derfor samme rabat til alle...men du skal have de kr 6 pr. aktie du køber op af lommen. Selskabet har så tegnet en garanti for 100% udnyttelse, så de er sikre på kroner på kontoen
Men jeg synes det er en model som tilgodeser eksisterende aktionærer - alt andet lige. -
Orphazyme - Redeye - Bull story/bear price:https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/rdey-cms-prod/app/uploads/2020/12/orphazyme-1.pdf
-
(target op fra 130 til 145)
-
Danske haf lige sendt fortsat Buy ud på den - target op til 174(165)
-
Ja for pokker - og tiltrængt i den:)
-
Har dem fra Facebook - gå ind under "orphazyme aktiedebat" folk er flinke til a ligge nyheder på - godt at være tilmeldt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind