Gubra — Juni 2024
-
In 2020, nearly 1 billion people around the world were living with obesity.There are no signs that rates are stabilising in any https://impact.economist.com/health/the-science-of-obesity/obesity-matters/?utm_source=twitter&utm_medium=paid-ei-social&utm_campaign=Article-1-Image&utm_content=native_size%2F&twclid=2-7dgdlfkd63xlpqu7pvgg1azqrcountry, let alone falling.
-
Godmorgen

-
God morgen folkens!
-
Jeg fik bekræftet at vedr. fedt tab, så er en (sikkert af flere) parameter ud over tab af fedt, det at man ikke mister muskelmasse, vigtig. Så selvom fedt tabet ikke er ligeså stort som de bedste midler, så er man nødt til at se også på tab af muskelmasse. Summen af disse afvejninger må føre til en konklusion
-
Noget andet er, at meget af det vi hører om GLP1 og stoffer de kan kombineres med, er mere mangfoldigt en man lige nu kan folde ud. Men det ser ud til at der er åbnet en ladeport for muligheder. De skal bare findes og udvikles. Det kan mange forskellige virksomheder godt være en del af.
-
Jeg har lige set gårdagens Gubra præsentation. Der sker mere end hvad jeg lige i første ombæring havde tiltænkt. Så det kommer jeg nok til at skrive lidt mere om når jeg får lidt mere tid
-
Kan se den også stiger en del i dag. Om der er en sammenhæng mellem de 2
-
Handlen gik pludselig amok
-
Startede for ca 20 min siden. Og flortsætter
-
handlet ca 40k stk de sidste 20 min
-
Timing passer stort set med en tysk podcast der blev lagt op, og hvori gubra også nævnes . Men umiddelbart ikke noget af relevans deri
-
Men nogen reager på et eller andet nyt
-
Der er åbenbart en eller 2 nye aktionærer i Frankfurt - dejligt
https://finance.yahoo.com/quote/PI3.F/ -
Jeg kan ikke finde nogen årsag. til stigningen udover, at det er set før at de danske fedme aktier Novo, Zealand og Gubra stiger mere eller mindre synkront, når der er nyheder i markedet.
-
Vi har lige fået opskrivning fra Goldman Sacs på salget af fedmemedicin i 2030, nyt om slankemedicin og fedmerelaterede kræftsygdomme, løsslupne data på survoditine og MASH. Alt sammen noget som øger investeringslysten i aktierne.
-
Hvad er det for en tysk notering? Og stigningen meget større
-
Der skete et eller andet ca kl 1611. Derfra og mere eller mindre indtil luk blev der købt aggressivt på udbudssiden. Så nogen har reageret på et eller andet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind