Aktiesnakken — Februar 2023
-
Rigtig godt spottet wisuwa! Jeg ved ikke helt om man/jeg nødvendigvis kan tolke det sådan. Det er jo ret uhørt en ceo i børsnoteret selskab, stiller op til interview en uge før årsregnskab. Typisk er det “stille” periode. Han kan/kunne komme i juridiske udfordringer hvis han udtalte sig på en måde, hvorved man F.eks kunne regne ud der ville komme frasalg af deres stake
-
Derved synes jeg næsten ikke han kunne udtale sig på anden måde end han gjorde der
-
Jeg hælder stadig til det var et “negativt” event, der gjorde de måtte udskyde med en uge. En underskrift de havde ventet, men af xx årsag skete det ikke hvorfor de købte sig til mere tid.
-
Det kan godt gå hen og blive lidt en neglebider mandag aften/tirsdag morgen
-
LINK til DRs "Guld og grønne skove" podkast 21.02.2023: https://www.dr.dk/lyd/p1/guld-og-groenne-skove/guld-og-groenne-skove-van-d-vittige-norge
-
Der er en ret interessant artikel i morgendagens Børsen. At markedet for udstedelse af virksomhedsobligationer er vendt på en tallerken. Her i januar/feb er der en stribe virksomheder der har fået overtegnet deres udbud. Og til lavere rente præmie. Så måske er der opstået en mulighed der…..
-
Ja. Nok lige her og nu, så en alm kap udv kan undgåes til de her kurer. Det er dog heller ikke sjovt at udstede 500 mio til 1 mia med en rente på 7-8%. Den bliver tung den udgifts post. Hvilket alt andet lige vil betyde der komme en ny alm kap udv til at betale hele/dele af lånet ud. Det er sjovere at fortage kap udv til kurs over 20 vs kurs 6 i dag
-
Pareto holder i morgen deres 2023
-
Energy conference
-
QF står på denne side de vil præsentere i morgen https://paretosec.com/power-and-renewable-conference/
-
Men når man så går ind på den totale liste med de 80 selskaber, så er QF ikke listet
-
Pareto Securities' 25th annual Power & Renewable Energy Conference
The Pareto Securities’ Power & Renewable Energy Conference is a leading Nordic meeting place for companies and investors within the power and renewable energy industry. In 2022, the conference attracted more than 2,000 participants and 78 presenting companies. Read more about the last conference here. The focus of the 2023 conference will be on current trends in the renewable energy space, and feature presentations from all parts of the renewable energy value chain.If you require accommodation, we have reserved rooms at the conference venue Radisson Blu Scandinavia Oslo. For more information please see the Accommodation page.We look forward to welcoming you to the Power & Renewable Energy Conference!
InvitePeople (invitepeople.com)
-
hmmmDe har trukket si
g pga?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind