Aktiesnakken — Maj 2022
-
ahhh ja det har jeg ikke bemærket. Men den ligger offentligt tilgængelig
på deres eget website. Urlen er til deres eget site -
TM: ja, bare synd man bruger Jan's "nøgle" til at få adgang
-
@545. Nej jeg regner med det som Qfuel har sagt / informeret i deres præsentationer. Jeg skal have opdateret mit regneark. Med de kursmål jeg har sendt idag er baseret på det vi ved her og nu. For hver FID der kommer i hus bliver kurstarget opjusteret yderligere.
-
Ja det er mere relevant med wacc 10-12 end særligt 2 men også 5 i denne tid
-
Ja der skal nok være et af tallene som kommer til at passe i 2023. Target er fra 23 til 199 i 2023 alt afhængig hvilken PE og WACC der benyttes. Nok også derfor der er så stor forskel på de forskellige analytikeres kursmål. Har dog svært ved at se hvordan de kan få target helt ned i 9nok de sidste vi har set fra Norge.
-
SB se den grønne chat

-
16% op
-
handelstop på små 17% op
-
ja auktion efter de rundede 14
-
@troldmanden 18/5 10:47, din link virker ikke. Pga fejl i PI må ALLE % tegn i en URL erstattes med %25. Men det må man nok være informatiker for at vide.
-
Overskriften <b>Some progress, some setbacks, in Q1</b> i den øverste ruden i Fit Investment Ideas omtalen av AGB analysen https://fitinvestmentideas.com/2022/05/17/quantafuel-abg-sundal-research-summary/ , er en link der kan clickes på til hele ABG analysen på hjemmesiden til AGB.
-
ahh det er hvis en ny bug. Advisere lige Helge
-
%25 er URL-encoding af % : https://en.wikipedia.org/wiki/Percent-encoding
-
Tak Reserven...Problemet er åbenbart fulgt med i vores nye version. Sender den videre til teknikken.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind