Aktiesnakken — April 2022
-
Ja du har ret i din forklaring Reserven. Også derfor jeg tror det kan være døde penge et stykke tid endnu og risiko for det ikke bliver i år vi ser Qfuel køre 3 måneder med 4 linier unden problemer. Men håber da Qfuel er ved at have styr på alle flaskehalse og tekniske problemer så de snart kan opnå FID på Esbjerg m.m
-
Men får de FID på Esbjerg, Dubai, Sunderland m.m i løvet af de kommende 12 mdr kan billedet vende. Det hele ser bare mere vanskeligt ud end billedet indikerede for 6 måneder siden og financering kommer til at koste på kursen i.f.t hvad forventer for 6 mdr siden
-
Ja QF har en hurdel de næste 12-18 mdr de skal over. Jeg har derfor også nedjusteret mine forventninger til kursen i år. Jeg vil nu være mere end tilfreds hvis vi kan ende året med kurs 40. ny ATH ser jeg nu
ligge længere ude i horisonten -
Den agere som den har gjort de sidste 9 mdr. Den siver mellem nyhederne
-
Ja jeg har flere QF aktier end jeg har haft på noget tidspunkt
-
Men som SB også nævner, så er den helt store fest blevet forsinket. Men det er også kun det jeg se det som. Forsinkelse.
-
Udfordringen er så nu og her at QF ikke har lavet ret meget andet end at skuffe de sidste 18 mdr. Og derfor tager det tid at få overbevist markedet om de nu er på vej ud på den anden side af skuffelserne
-
Der er lidt wait and see mode over den nu.
-
Det arrangement der var i Skive den anden dag. Super ærgerligt der ikke var informeret om det her i chatten. Så var jeg flux kørt til Skive
-
Så hvis der er nogen der høre om et
arrangement i fremtiden, så del det gerne her i chatten forud for eventet -
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/04/21/7853612/gikk-pa-oslo-bors-fikk-3-norske-investorer Ikke store forventninger til WPU
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind