Aktiesnakken — April 2022
-
Der flages 105k stk på bud i 21,00 her i luk
-
ja, der var nogle der vågnede her tilsidst...
-
Endte med en våd klud
-
det var sølle, ingen sælgere og tror 100k buddet blev fjernet i sidste sekund (en faker?).
-
ja
-
Vi mangler en nyhed for at sætte fornyet fut i aktien
-
ja, åbenbart. Selv shorterne er blevet inaktive

-
Selv det norske forum er blevet meget stille
-
Ja når volumen er gået ud så er det umuligt. Modsat så er der high volumedage over 3 mio stk aktier.
-
Det er næsten altid på nyheder vi ser de der 7-cifrede volume dage
-
Ja vi kan jo se at de generelt ikke har været brugt til at lukke en masse short. Min pointe er blot at der er muligheder for at lukke ret meget på de dage, såfremt de måtte ønske det. Men det gør de tydeligvis endnu ikke. Så de better stadig på flere udfordringer for QF.
-
Ingen shortere er interesseret i at lukke med tab: https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=QUANTAFUEL&land=norway
-
Ennismore og Helikon ligger med fint 2-cifret mio beløb i overskud hvis det hele var lukket til dagens kurs. Siden de ikke lukker mere må de have et scenario hvor kursen igen kommer længere ned.
-
Det kan den også komme hvis ikke der kommer nyt ud om forbedrede produktions data og/eller partner til Esbjerg sorting
-
Hvis nu linje 3+4 kommer online allerede her i april, så vil det modsat være positivt. Brændkammeret burde være fixet på begge linjer nu
-
@troldmanden:<br>
I følge SHORTNORDIC.COM vil til dagens kurs Helikon lukke med et tab på 1,1 mio og Ennismore med et lille overskud på 30.000: https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=QUANTAFUEL&land=norway -
@Reserven. Mange tak for filen. Jeg glæder mig til at dykke ned i den her i påskeferien. Du skal klikke ind på shorterne på Shortnordic for at se resultatet på hele deres forløb. Blev også lidt skuffet da jeg så de ikke havde blødt mere. På den anden side hjælper det også at forstå de ikke er mere desperate endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind