Aktiesnakken — Marts 2022
-
@MarsFars - ja på en måde. Du lægger samtlige resultater for dine handler med First North og Euronext Growth aktier sammen (fx +5000 på aktie A, +7000 på aktie B, -15000 på aktie C) og taster det samlede resultat (her -3000) ind i rubrik 67. Så klarer Skattefar resten...
-
Nu liger landet jo sådan, at det er et pilot project Pensionisten. http://uncommoncontent.blogspot.com/2015/05/how-many-times-did-edison-fail-in.html
-
og ja det er lidt Georg Gearløs agtigt. Det ved vi os der hopper på pilot projekter. Hvis man mener projektet mangler format er det da bare med at komme ud af klappen. Personligt ville jeg aldrig investere eller bruger tid på et project som jeg samtidig mener mangler format

-
Helt enig @StockBull - så ville jeg også finde et andet sted til mine penge.
-
Altså at vi interessere os for hvor meget olie der bliver produceret, når fabrikken har kostet 670 mio NOK at bygge ???
-
Jeg har lidt svært ved at følge dit skriveri om format og nu propertioner. Måske du kan formulere dig mere klart for os "halv dumme" aktionærer uden "format" og "propertioner"?

-
eeej hvad er nu det. Jeg har da slet ikke noteret mig man skal lave manuelt regnskab på QF i forhold til skat. Var overbevist om det kørte automatisk fra Nordnet. Så er der lige 132 handler der skal regnes igennem

-
Ifm. årsopgørelsen - er der andre, der har købt QF på aktiesparekontoen? Det er besynderligt, at jeg har haft mulighed for det, givet at aktier, handlet på det uregulerede marked, ikke kan købes på en aktiesparekonto. Registrerer I gevinst/tab på QF på en ASK som et tab på et ureguleret marked?
-
Lige en indskudt sætning. Ennogie har lige landet en stor mio ordre i Tyskland
Se mere i debatten -
Det er bare pisse godt
Men videre ennogie dialog kan tages i den grønne chat eller i debatten 
-
Ja man kan ikke se på QF de lige har
meldt om begge linjer køre. Sidst de gjorde det var kursen 25 -
Ja det er godt nok vildt! Knap nok en stigning i går, og direkte i rød i dag. Det er ikke nemt at være i den aktie her, kan godt mærke frustrationerne hober sig op. Enten er shorterne på ekstremt over arbejde, eller også er der bare ikke tro på det mere.
-
Der er ikke meget goodwill tilbage i tanken hos dem efter så mange brudte deadlines. Så det er det hårde arbejde med at levere der skal overbevise markedet igen
-
Jeg tænker bare ikke at markedet kan ignorere faktaen om at de tjener penge, og forhåbentlig kommer til at tjene ekstremt mange i fremtiden, det handler bare om at få den POC i hus, så de virkelig kan komme i gang med at få penge i kassen og lave nye aftaler. Men lige nu er markedet ligeglade med om de 2 linjer i Skive kører tilsyneladende
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind