Aktiesnakken — Februar 2022
-
Welcome aboard, Mr. Pensionisten ..

-
Så det berømte spørgsmål. Hvis man vandt 1 mio og skulle investere dem, ja så vil jeg købe mere på dette niveau
-
alpha har du et link til dagens præsentation?
-
Kan du prøve det her, TM? : https://invitepeople.com/events/22945/partners/retail
-
Super. Tak! Er i gang med at lytte
-
Pensionist - ja naturligvis, det gør jeg også. Men i de 6 mdr jeg har fulgt (og investeret i) aktien, ha den kun kendt én vej... Nedad... Derfor handler jeg den næsten dagligt og forsøger selvfølgelig at sælge nær dagens højeste og genkøbe nær dagens laveste. Det har dog given en pæn profit på de 6 mdr...
-
Alletiders, g
iv gerne dit besyv på præsentationen. -
hader når det sker

-
Velkommen omboard @Pensionisten
-
Alpha tror du har afdækket det er der at sige om QF præsentationen. Dog vil jeg sige Lars ikke nødvendigs er den presentor der brander mest igennem. Der har de et par andre i direktionen der er bedre hvis man spørger mig. Men nu har han trods alt også kun været i selskabet et par mdr
-
Så er Quantafuel altså blevet for billig

-
Ja, Lars læser lidt meget op under den præsentation
-
Man kan tydeligt se og høre det, men det kan man også når han går ud af oplæsnings-tangenten for at tilføje supplerende information. Det er nu meget typisk at en præsentation har et script, så det besidder den struktur, man ved det skal have.
-
Medietræning kan han måske godt bruge lidt mere af, men er ikke i tvivl om at han bagom sin fagtunge ballast tænker kommercielt.
-
Naturligvis
-
Alpha det kommer an på hvor velbevandret man er i det man skal "undervise" i. Altså hvor meget manus man benytter sig af. Og de rigtige gode indlevende "undervisere" de benytter kun få bulletpoints og kan så på indlevende vis bygger op rundt om dem
' -
Jeg kan sælge sand i Sahara hvis det er et område jeg har indsigt i og et budskab jeg tror på. (har både undervist og fortaget præsentationer af xx) Men lige så elendig er jeg også hvis det modsatte er gældende. Så er jeg uinspirerende og falder igennem

-
Torsdagens aktier: Danske Bank fik mellemstore klø i højrødt marked
https://www.proinvestor.com/investornyt/775984/torsdagens-aktier-danske-bank-fik-mellemstore-klo-i-hojrodt-marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind