Aktiesnakken — Januar 2022
-
JDet ser sådanne ud, måske fordi de kun har haft gang i processen i kortere tid tidligere er problemerne først nu kommet til syne for alvor.
Men de har jo set et problem, i og med de har lavet et buffer design på Esbjerg og Sunderland planerne. -
@Daytrader_DK, høres logisk ud.
-
-
@troldmanden. Jeg synes ikke jeg på nogen som helst tidspunkt har læst nogen sammenligne QF med noget der ligner en slamdunk herinde. Det må være et norsk forum du blander sammen hvor det sker dagligt. Jeg forbeholde mig også retten til at kalde en spade for en spade og gav pensionisten ret i at kommunikationen har vist sig at være en skuffelse for flere i dag. At POC "med sikkerhed snart" ville lykkes i Skive var Lars første fejlvurdering.
-
Ja Larsen det link
-
RM det var også mere en generel bemærkning. At der netop har været talt high risk high reward
-
ok. Regner heller ikke at sælge nogle af min kære QF aktier.

-
Og ja de har været uheldige med deres kommunikation de sidste par mdr
-
Der tror jeg du har fat i noget MF. Det kan meget vel være den fortælling de nu prøver at fokusere på. Det her med at nå de 12.000 tons i år. Så kan det godt være den tekniske POC venter noget på sig. Det samme gør nye fabrikker dog så
-
Nemlig Esset 18:33. Jeg ser mig selv som en investor på lige fod med Kirkbi og villig til, at tage samme risiko som Kirkbi. Kirkby har suppleret til 25NOK igår og jeg købte i 2 omgange igår til snit på 24.8nok. Jeg siger ikke jeg er en bedre investor end Kirkbi men igår fik jeg billigere aktier end Kirkby. Tillykke med suppleringen Esset

-
Du behøves ikke at berolige mig Pensionist 17:57. Men jeg finder dine indlæg lidt Facebook agtige når du på bedrevidende facon benytter udtryk som: “urealistiske visioner”, ”Selv de mest hardcore, her på siden, har store udfordringer med at gennemskue strategien”, ”strategien fuldstændigt kollapset i selskabet” ”men selv de mest hærdede fanatikere, har måttet sluge en klump idag - uanset de vil indrømme det, eller ej”. Husk på der er mange som har en væsendlig højere entry pris end de 25NOK
-
op til 70NOK og dine udtalelser er skrevet på en ”bedrevidende ”hvad sagde jeg” facon” som man ofte finder på Facebook men som jeg synes man skal undgå på PI. Du dyber jo ikke dine påstande eller på anden seriøs vis beviser dine påstande, at casen er blevet væsentligt dårligere. Eksempelvis sendte jeg et nyt excel sheet igår med nyt kurs target på 134NOK. Selv med en entry på 70nok er kurs 134 ikke noget dårligt target. Nøgletal er ikke ændret på indtægt siden kursen var i 70 til nu hvor vi er i
-
- Folk som har betalt 70nok kan nu komme ide til 25nok. Så dine indlæg er jo at gøre grin med dem som har betalt kurs 70 og det er efter min mening ikke fair at skræmme folk som måske har betalt 70nok. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/100528_Skaermbillede_2022_01_28_124219_qfuel_revised.jpg
Jeg har bedt folk her på PI om at lave QC på mit sheet for jeg er sikker på casen ikke er så god som jeg fremstiller den. Så hvis hvis nogen kan hjælpe med at finde fejl i mit excel høre jeg
- Folk som har betalt 70nok kan nu komme ide til 25nok. Så dine indlæg er jo at gøre grin med dem som har betalt kurs 70 og det er efter min mening ikke fair at skræmme folk som måske har betalt 70nok. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/100528_Skaermbillede_2022_01_28_124219_qfuel_revised.jpg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind