Aktiesnakken — Januar 2022
-
Haha. Så kan Lego nøjes med en fabrik.
Jo mere recyclet plast der bliver trukket ud af markedet desto bedre bliver priserne når efterspørgslen presses op i diverse plast produktkategorier via EU lovgivning. -
LEGO får deres rPET fra US. Kan forstå de har lavet supply aftaler om en pæn stor mængde. Og det er det Cola er sure over
-
Lego har fabrikker på de fleste kontinenter. Om de så også kan indsamle og processere flaskerne i de samme regioner, eller det hele skal sejles rundt fra US. Det har de hvis ikke fortalt noget om endnu
-
Interessant indlæg på FA: https://finansavisen.no/forum/post/4111595
-
" Har vært i kontakt med selskapet. De bekrefter at produksjonen ikke har vært nedstengt pga ferieavvikling."
-
der er pænt gang i den pludselig efter US vendte til grønt
-
Mandag ville være lige så godt B
-) -
Men vi må tage alle nyheder fra et forum med et gran salt
-
Naturligvis, men vedkomne har før været i kontakt med QF og postet på forummet - tror hans track record er OK.
-
det var noget af hopla tur QF tog på US rød/grøn/rød
-
Det ville være for vildt hvis den holder stik at de er begyndt med POC sidste år
-
Ja, hvis ikke der er opstået problemer ...
-
Også frisk video i facebook gruppen
-
ser ud til de kører
-
pt.
-
Med de optimistiske briller på lyder formuleringen som om de stadig er kørende. "De bekrefter at produksjonen ikke har vært nedstengt pga ferieavvikling. De innrømmet også at det ville være rimelig å forvente at de snart må komme med en melding-enten POC eller selvsagt en forklaring på forsinkelsen."
-
yep, og med den nye video lyder det til de stadigvæk kører, så vi er måske tæt på som @MarsFars siger

-
Nå jeg blev for grådig i morges hvor jeg havde mulighed for at sidde og følge handlen. Så efter at læse det indlæg på FA besluttede jeg at hæve buddet. Fik godt 80% af det i 32,86. Swing på præcis 1,5kr og svare til akkumulering af små 400 stk.
-
Så må jeg fiske efter resten i morgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind