Aktiesnakken — December 2021
-
Enig i at der skal tages højde for den slags driftstop kan løses hurtigt
-
men der er jo ingen der siger de ikke har reservedele - derfor kan det jo stadig tage tid at skille af og udskifte dele
-
man kan vel ligefrem have en service aftale med leverandøren
-
ligesom f.eks. vvs servicere vindmøller for deres kunder, så de sikre en hurtig respons ved driftsstop
-
vvs=vws
-
Nu er det klart QF stadig er en lille biks hvor man hverken har erfarringen eller musklerne til at dække alle situationer af. Og derfor heller ikke fair at sammenligne med min arbejdsgiver med en del tusinde ansatte alene i DK. Vi har backup systemer/planer for stort set alle tænkelige situationer.
-
Det giver god mening
-
Her til aften kl. ca. 19.00 så det meget øde ud på fabrikken der var kun 3 biler tilbage og jeg kunne høre lyden af en vinkelsliber der skar i noget jern. Fabrikken stod bomstille.Den tankbil der var kommet, der stod tanken tilbage trækkeren var koblet fra og forsvundet, måske på juleferie. det er begyndt at ligne en ødegård i det nordlige Sverige igen.
-
Tak @Esset. Håber de bliver klar til at starte op på Mandag.
-
Endnu engang tak Esset for den lokale opfølgning!
-
God jul til alle her i QF chatten. Vi mødes igen på den anden side .-)
-
Ja, god jul allesammen!
-
Selv tak allesammen, meeen jeg gør det jo også lidt fordi, det også vedrører min egen pengepung. Er der nogen der kan hjælpe lidt med mængder? Hvis det skal køre for fuld tryk i 7-8 dage, hvormange baller plastik á 6-700 kg. skal der så være på pladsen? Er det forøvrigt 7 eller 8 dage der skal til? Hvad har de ellers udmeldt angående fortsat drift når poc er i hus? Mon produktionen fortsætter uden stop lige efter?
-
Screenshot af artiklen om QF i norske Finansavisen (FA) 24.12.2021: https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/99674_FA_24.12.2021.jpg
-
Screenshot af børskommentaren om QF i norske Dagens Næringsliv (DN) 24.12.2021: https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/99673_DN_24.12.2021.png
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind