Aktiesnakken — November 2021
-
bedre hvis BASF skal aftage den
-
Og det får også stor indvirkning på prisen for at bygge en fabrik. Så jeg kommer også til at holde meget øje med det. For har på fornemmelsen den kommer til at stige en del
-
er jo ikke sikkert det gælder for andre kunder
-
Det tænker jeg det gør.
-
(f.eks. vitol)
-
tror det kommer an på hvad olien skal bruges til
-
Altså hvis der er nogle der skal aftale en pæn volume, så skal det være tætter på den ny olie de pumper op
-
Synes Lach gjorde en del ud af at fortælle at slut produktet skulle tilpasses den kunde der skulle bruge, som vil være meget forskelligt
-
Enig DT. Men der hvor den gode betaling er er ved at kvaliteten er god nok til at producere plastik. Ikke blot bio diesel
-
Så man kan sige at pt har de ikke rigtig nogen erfaring med at lave et anlæg der kan give meget bedre renhed
-
Det bliver første gang med Esbjerg
-
Korrekt
-
Måske. Vi ved det ikke. Så pt er det et åbent spgm. Dog har de adresseret netop det issue ved de 2 seneste Q meddelelser. Så det er i hvert fald tydeligt det er meget høj på deres agenda. Men vi ved ikke hvordan de konkret arbejder med det
-
Umiddelbart lød heller ikke på som om det var en uoverkommelig opgave, blot at de samarbejdede med BASF om at udvikle det til fremtidige fabrikker med BASF som aftager, og evt. senere opdatering af Skive (cost/benefit).
-
Kan ikke forestille mig at det er noget der ville afholde fra at bygge andre fabrikker parallelt med Esbjerg
-
Men det må tiden jo vise. Hvem er kunden og hvad skal de bruge
-
Jeg forstod det sådan at skive ikke bliver opgraderet. Det vil blive for dyrt. Så det er nye fabrikker der skal designes på en lidt anden måde
-
Men ja. MEGA vigtigt at BASF er så dybt involveret som de er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind