Aktiesnakken — November 2021
-
516k handlet efter 2 timer. 226k handlet i 2. time.
-
Håber lidt på samme effekt som Hydrogepro har haft i seneste tid efter ny CEO som står ansigt og opretholder nyhedsflow. Sorry troldmand. Jeg læste før kun "
et par 100k" og gik ud fra du mente kroner. -
ja det var stk
Men når der skrives hurtigt, så kommer alle de vigtige nuancer ikke altid helt med 
-
Tak for tippet troldmand. Har nok læst for et par uger siden du nævnte dem. Jeg laver lige research på Ennogie men prøver generlt at reducere beholdningen hen over års
skifte på nær Quantafuel. POC = min julegave
-
Der kommer et prospekt omkring 1/12. Så der kommer der mange flere detaljer. Men hvis man godt kan lide at lave research på sine investeringer, så kan man bestemt finde mange spændende ting derude. Som jeg plejer at sige. Google er en investors bedste ven

-
Absolut. Især med filter på tidsinterval.
-
ja og en hel masse andre google tricks

-
Du har i hvert fald gentagene gange bevist at du har fingeren
på google pulsen og troldmandens glaskugle er godt poleret.
(Vi har skrevet aka "Thorbjoern" på Nordnet) Jeg er taknemmelig for alle dine input og learnings. -
hahaha. Al investering er også krydret med en portion held. Men ja jeg er klart tilhænger af aktiv pleje hvis man er inde i enkeltaktier
-
Uden at ønske at hijacke den her tråd. Vildt flotte produkter fra Ennogie. Jeg kan da godt se hvad julegaven skal gå til.
-
Ahh ja det er jo ikke altid man kan genkende hinanden på tværs af platformene hvis man bruger forskellige profilnavne

-
Den primære Ennogie snak sker i chatten "grønne aktier"
-
Nåå ser ud til vedkommende ikke er færdig med at dumpe endnu. Ligner 23 om et øjeblik
-
vedkommende havde ellers trukket lidt af presset, og kursen var begyndt at kravle lidt op. Så understreger tideligere pointe
-
Der ligger ellers en god prop i 24
-
Det er meget aggressive sælgere. De kommer med et par forsøg mere på at bryde 24 tror jeg (ligesom ved 24,72).
-
ærgerligt der ikke kommer short update 2 gange dagligt
-
bang. der strøg 24
-
så er der brud

-
der bliver øget med +200k short i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind