Shipping — August 2023
-
Burde ikke være så svært at regne på for analytikerne.
-
Er det ikke 65$k?
-
Det er ny rekord. Aldrig har selskabet tegnet en så stor pct.del til så høje rater.
-
Mcjean og Helge...Også enighed her fra. Et fald i tossetimen pga af de negative overskrift vil være en god købsmulighed med henblik på de kommende kvartaller.
-
Kan godt forstå de vælger den amerikanske børs, der er ikke flere adventure-penge i Norge og med den meget svage krone så er aktien alt for billig, de vil gerne have den op i 200, deres tilbagekøb virker ikke rigtig og interessen i Norge er ikke-eksisterende. Glæder mig til den skal på børsen over there......og reprises!
-
Jeg klager nu ikke over kursudviklingen i år samt udbyttet for Q1.
(Disclaimer jeg har aktier i BW-LPG). -
PS: Klager heller ikke over udbyttet for Q2

-
Bent 8.37. Enig.
-
Tredje kvartal har jeg ikke eksakt bud på. Et gæt er dog over 15 nkr.
-
Bent..Fik du købt på panikken?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind