Chemometec — December 2019
-
Tak FA.
-
Manden ber jo om en fyreseddel. Man flytter da ikke til Monaco, som CEO, uden at drøfte det med bestyrelsen. Eller er han komplet idiot? Jeg tvivler
hvad mon han får i gyldent håndtryk? -
Uanset hvad, så burde den IR ansvarlige have et ordentlig spark i røven og fyres på gråt papir. Tænk på de investorer der blev stoppet ud mellem 180-200, og som har mistet en formue på den elendige kommunikation udadtil. Det SKAL ha
ve konsekvenser og er utilgiveligt. -
@
Pensionist, Dette kunne være årsagen til fraflytningen til Monaco: Krav om dansk skattepligt – 7-års reglen
Udgangspunktet er, at kun personer, der har været fuld skattepligtige til Danmark i mindst 7 år inden for de seneste 10 år forud for skattepligtsophøret eller skift af skattemæssigt domicil, skal beskattes af aktier ved fraflytning. -
-
-
Det vil jo være en kritisk usandhed af bestyrelsen, hvis der alligevel er problemer i virksomheden på trods af, at de melder ud at: "Det er samtidig vigtigt at understrege, at ændringen i ledelsen ikke har betydning for selskabets strategi og retning, ligesom direktørskiftet ikke har nogen indvirkning på de tidligere offentliggjorte forventninger.” - synes dog at eksisterende aktionærer er ladt i stikken af fondsbørsen, når de ikke beskyttes mod kludder i bestyrelseslokalets tavshedspligt.
-
Jeg ser ikke nogen anledning til yderligere spekulationer om CEO skiftet. Der er nu meldt klart ud, ny mand er udpeget og alle spekulationer om problemer i virksomheden eller ulovligeforhold er dementeret. Forløbet i fredags er selvfølgelig vildt kritisabelt, og må alt andet lige give anledning til selvransagelse ift procedure i bestyrelsen.
-
-
Jeg kan næsten ikke være i min krop af forargelse over bestyrelsens amatøragtige kommunikation. Der var ingen grund overhovedet til at melde så kryptisk og unuanceret ud, som de gjorde. Hast er ingen undskyldning. Det ville have taget 5 minutter at give lidt mere info, som ville have forhindret, at aktien på et tidspunkt havde tabt en millard i værdi.
-
Jeg ligger selv alt for tungt i aktien, og valgte heldigvis at beholde mine aktier. Så jeg har overall foreløbig "kun" tabt 20%, og regner med rebound i morgen. Men for de stakler som "unødigt" solgte i panik ved -28% grundet håbløs kommunikation............
-
Dansk selskab skifter topchefen ud på grund af hans bopæl i Monaco
Chemometec vil have en topchef, der er tættere på hovedkvarteret i Allerød, og derfor sker der en udskiftning.
Berlingske (www.berlingske.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind