Grønne Aktier — Juli 2021
-
QF siger udelukkende bioplast som opnår signifikant højere priser
-
QF bekræftede for et par uger siden de får "ca $1000" per tons. Og de forventer det beløb går op idet aftalen blev lavet da olieprisen var ca det havle af nu
-
Så derved HAR de også bekræftet de kan opnå en renhed som WPU ikke kan opnå
-
Jeg satser stadig på den siver under de 30
at de utålmodige nordmænd fortsætter med at sælge den stille og roligt ned. Men tempo er klart gået af den. Så kan væe jeg ender med at må bidde til bolle her omkring -
-
tak så den. Jeg har nu lagt et bud ind lidt under de nuværende 5 lag men dog over de 30
-
Nå. Der var jeg måske alligevl for hurtig til at placere ordren. Den gik lige ned igennem de 30,50 som ellers har været svær at trænge igennem flere dage med nogle større blokke placeret der. Men nu fik je mine og ligger med snit 31,8
-
Så kan vil godt spole tiden 1 mdr frem tak

-
Ser ud til jeg blot var heldig der var en der dumpede et større antal så den lige strøg ned og nuppede mit bud i 30,52
Det er indirekte tak til dig SB. Havde du ikke lavet din TA update, så stod jeg stadig ude og ventede med at ligge sidste bud ind for at fiske under 30. Den kan dog nå det endnu 
-
-
Ungee det kan godt være den er lidt ældre den artikel, men den er stadig informativ. Så tak for det
-
Er der nogle der ved lidt ang. aktier indenfor Carbon Capture? Det virker som en teknologi hvor det er tidligt at udpege en vinder, men jeg synes det virker drøn spændende.
-
Hej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind