Grønne Aktier — Juli 2021
-
Enig i den del. Og et selskab som Ennogie vil da helt sikkert tiltale en del investorer. Og derfor tror jeg også vi kan se en pæn stigning. Men så havde jeg blot forventet det ville ske omkring noteringen, altså til Oktober og ikke nu
-
Men ja hvis man sammenligner med en række andre selskaber der er bleveet noteret den seneste tid, så er der jo ret stor upside. Jeg vil dog et eller andet sted blot lige så gerne se nogle af de andr selskaber falde fordi jeg synes de er nogle nøgletal der er bleet meget vilde
-
Måske du har ret. Vil gerne tro at det var dem der købte op de første timer under 10-11 i tirsdags. Time will tell
-
I øvrigt er oms i kr nu signifikant højere end selskaber som f.eks aquaporin og Green hydrogen som har mcap op til 75 gange højere....
-
Det er en reeeet lang crazy hour

-
Hvis man så skal prøve med en anelse FA så kan man her ser en række af de allerede byggede cases fra Tyskland
-
-
Formoder folk tager forskud på guiding og fremtidigt potentielt salg. Der var også en overgang Amazon blev handlet til PE +200 p.g.a den fremtidige vækst blev analyseret til astronomiske beløb. Om det er lykkeridere eller sagkyndige der har regnet casen ud er svært ikke til at vide. Men et vildt ride. Havde umidlbart sat næsen op efter 50+100% på 1 års sigt. D.v.a 12-16 kr Juni 2022. Spændende bliver det de kommende år
-
Under forudsætning at det generelle markedet ikke er crachet inde da, så har jeg faktik troet stigningerne kan blive endnu større på 1 års sigt. Naturligvis afhængig af de levere på de ting der er planen.
-
Tvede snakker om bull marked kommende 2-3 år så det kan blive interessandt hvis det sker https://www.facebook.com/100001892320479/videos/169540565087684
-
Ugekommentar #1 med Helge Larsen. Om tendenser og aktier, som debatteres på ProInvestor.com. Denne uge kommenterer han på Aegirbio, Ennogie, Genmab, North Media, Novo, Quantafuel og SmallCap Danmark. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=95205
-
Haha tak for den Helge :-)Det er i sandheden spændende hvad der sker. også selvom jeg ikke er fan af SÅ stor en stigning på dette tidspunkt
-
QF der har været en blok i 30,50 det meste af dagen. Modsat de seneste dages førsg på at stoppe yderligere fald, ser det foreløbigt til det lykkedes i dag
-
SCD ser også ud til at have ramt loftet denne omgang i kurs 18. Betyder det så vi skal stille og roligt tilbage til niveau omkring 10 eller er det blot en pause før evt nye højder uden sikkerhedsnet?
-
Det var så lidt Troldmand. Jeg har fulgt Ennogie gennem flere år og har kraftigt overvejet at bestille et "soltag" til vort hus i Regstrup.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind