Grønne Aktier — September 2020
-
Jeg kan naturligvis ikke forklare, hvorfor den siver. Dog synes jeg at vi nærmer os lidt mere naturlige luftlag. Sitgningen var MEGET eksplosiv, og måske flere var med for de hurtige penge, og ikke havde den tro på projektet, der findes på PI.
-
Jeg sad specielt under de store stigninger, og følte jeg skulle have købt flere. Det her føler jeg giver mig en god mulighed for at suplere til en pris, som ikke holder mig vågen om natten.
-
Jeg tænker at der er mange der kigger lidt på markedsværdien af de to selskaber. Hvis man mener de pt. er på samme niveau mht. teknologi og skalering så er Qfuel væsentlig dyrere. Agilyx har allerede en fabrik kørende og har en anden tilgang til forretningsmodellen.... men er de egentlig længere fremme. Deres produktions setup er en anelse forskellig, men jeg er ikke plast expert. Supply chain bliver nok et vigtigt element is denne case
-
Agilyx kan handles på Nordnet.
-
-
Det her: Lach adds that the recent agreement is in addition to a partnership with plastic waste recycling company Quantafuel, which “ will soon supply us with pyrolysis oil derived from mixed plastic waste from their commercial scale plant in Skive, Denmark”. Er fra den her: https://www.thechemicalengineer.com/news/basf-uses-waste-tyre-oil-as-feedstock og betyder det her: Lach tilføjer, at den nylige aftale er et supplement til et partnerskab med genbrugsvirksomheden plastaffald Quantafuel, som
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind