Grønne Aktier — September 2020
-
Enig, havde slet ikke set denne kurs før efter opstart og troede jeg kunne komme ind senere, men risikovilligheden er stor så glad for jeg supplerede lidt i 36kr. selvom det ikke var planen. Men heller ikke nemt når en mægler tryller 125kr. frem som target.
-
luk i 55
-
@ Mcjean: Ja, men det er et eksempel på man skal være på vagt, hvis pludselig stigning??? Men her er jo IKKE tale om en pludselig stigning genereret at (what so ever)? Her (i Qfuel) er tale om en stigende tendens, der har været gældende et stykke tid! Håber f.d.me det går godt der ovre i Skive! Og det noget helt andet.
-
While we wait for good news out of Skive, the EU has been busy putting a price tag on non-recycled plastic waste and Quantafuel’s services. Hence, we have lowered our forecasts for feedstock costs, while lifting our ASP on the back of improved bio-premiums in the fuel markets and the company’s transition to premium markets for recycled plastic feedstock. Combined with a cost of capital aligned with its peer Vow, we reiterate our BUY and have raised our target price to NOK84 (23.1).
-
Proinvestor har webinar med høreapparatudvikleren Audientes i aften kl. 19,30 i anledning af virksomhedens kommende børsnotering. Tilmelding på linkhttps://nyemission.dk/audientes/
-
DnB er godt nok blevet positive på trods af at fabrikken ikke er oppe at køre endnu. Jeg havde troet, at de ville vente med et nyt kursmål indtil da
-
Her mit spørgsmål:
Da emissioner bør forventes hvis QF skal realisere deres fremtidsplaner. Hvordan ser du så en eventuel fordeling af opkøb i aktien? Du nævner du har sat kapital af til emissioner. Hvordan ser du det scenarie udvikle sig? Lad os antage du har afsat et bestemt beløb til QF. Lad os kalde det 100%. Hvordan vil du fordele disse procenter ved opkøb i aktien. Tak for at have gjort opmærksom på aktien der bestemt har et interessant og nyttigt anvendelses område. -
Nå men så har vi en anden vi kan kaste os over. Vow er ligeså en Norsk grøn virksomhed med samme potentiale som Qfuel, de tjener dog allerede penge og har en meget stærk og kompetent ledelse. De omdanner også affald til "rene løsninger" og har lige indgået flere store kontrakter https://www.vowasa.com/about-us/?subpage=story
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind