Grønne Aktier — Juli 2017
-
Noget af en høst for Vestas efter børsens lukketid https://www.vestas.com/en/investor/announcements#!orders2017 - vi skal vist lidt op på mandag.
-
@Rene40 - jeg tvivler på, at du får anbefalinger på specifikke selskaber. Min opfattelse er, at i dette fora er der rigtigt mange dygtige skribenter, og dette inden for mange brancher, med hvem du altid kan debattere en given case i et specifikt firma. Beslutningen om hvilket selskab(er) du skal investere i, er altid din egen, men alle her, vil til enhver tid ønske dig "held og lykke" med din investering.
-
-
Verdens første flydende vindmøllepark går på vingerne
Vindmøller er ikke længere begrænset til land og til kystnær havbund. Ny teknologi åbner for møller på dybt vand - og langt fra kysterne.
DR (www.dr.dk)
-
Enig @JohnW - det virker ikke fair over for Vestas. Jeg er sikker på den kommer op igen, den kendte ordreindgang i Q2 er flot.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind