Grønne Aktier — Januar 2017
-
Vestas stiger pænt idag. Velfortjent ovenpå den ekstrem flotte ordrehøst i slutningen f 2016.
-
Jeg havde også forhåbning om mere end 4,5 på kursen, jeg valgte dog at sælge på opjusteringen jeg kan ikke se hvad der skal drive den fra nu og frem til regnskabet den store usikkerhed ligger i hvordan 2017 udmeldingerne bliver, jeg tror vi får nogle dage med fald og det vil jeg benytte til at samle op på
god dag derude -
ja det bliver spændende om han kommenterer på energibranchen. Synes dog investorerne ikke har belønnet vestas nok, da jeg er sikker på at Trump ikke kan branche vind- og solmarkedet i USA.
-
Trump nævnte ikke noget omkring energi, men medicinalsektoren fik dog en hård kommentar. Trump har nok indset at vedvarende energi er kommet for at blive, og Vestas står virkelig godt til at levere endnu flere GW i årene fremover.
-
I løbet af de seneste måneder er der kommet stadigt mere alarmerende meldinger fra flere af verdens førende klimaforskere, der advarer om, at kloden sandsynligvis er på vej ud af den stabile periode, som har givet mennesket gunstige livsbetingelser de seneste 12.000 år. https://www.information.dk/udland/2017/01/paa-nordpolen-lige-vaeret-20-grader-varmere-normalt-kun-begyndelsen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind