Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Selvfølgelig - men når vi har 10, 15 - 20 NOK som målsætning, er det jo lige meget hvad den gør i dag
Og når de begynder at æde i dem, og de forsvinder... så vupti så ryger aktien hurtigt 10 - 20 øre ekstra op. -
Den spærre har været på tre gange nu mellem 3,40-3,50.
-
http://e24.no/makro-og-politikk/droemmescenariet-er-200-kroner-per-questerre-aksje/3533010, det var før Moratorium.
-
Jeg har set spærren tre gange i dag i det niveau.
-
Og så er den væk igen lige nu - det er et spil

-
Og så fortsætter aktien ufortrødent pga af 500.000 stk. der lige lå i vejen

-
Over dagens højeste, så begynder det at lugter alvorligt at 4 NOK
Mon Pareto vil understøtte aktien derop i eftermiddag.... -
Ja, det er det jeg sidder og kigger lidt efter. Der ligger en Fibo modstand i 4,40 NOK på Monthly chart. Det er nok de lange charts vi skal kigge på, når vi kigger efter modstande.
-
Hvis den bare ræser gennem MA200 på Weekly 3,85 ca. - så er det i hvert fald et tegn på stor styrke.
-
Linker virker ikke hos mig !
-
Jeg har læst linket og husker det stadig her 6 år efter.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind