Bavarian Nordic — August 2023
-
Jeg ejer ingen aktier i BN af følgende årsager:
- Mangel af tillid til ledelse
- Tvivl om deres platform i det hele taget duer
- Manglende afklaring af strategi - BN kan IKKE blive verdens største rendyrket vaccineselskab i 2025. Så hvad er strategien nu?
- Biotekdelen er mere eller mindre forsvundet, og da jeg kun investerer i Biotek, så er BN ikke interessant lige foreløbig
- Jeg tror ikke at RSV skuffelsen har lagt sig endnu
-
Det er rigtig. Koppevaccinen har de også før Mpox tjent mange penge på via lange kontrakter - mig bekendt allerede fra omkring 2010/2012, det fremgår af gamle nyheder på BNs hjemmeside.
-
YPE og I andre: Hvem er egentlig
det / de største vaccineselskab(er) i dag? Hvordan er deres økonomi i forhold til BN? -
YPE din pkt. 6 er også grunden til min tanke, tro på, at vi skal have den endelig udmelding på Covid - også uanset udfald, forventelig negativ, sammenholdt med at folk godt kan se en fornuftig økonomi i BN, at kursen så skal op på sigt og shortandelen ned.
-
Og hvorfor skal vi aktionærer i BN blive ved med at høre den samme kritik af selskabet igen og igen? Når man ingen aktier har i Bavarian Nordic forstår jeg slet ikke, hvorfor man skriver indlæg her i chatten. Og hvad angå ledelse, bestyrelse, strategi og alle andre dårligdomme, så har vi efterhånden hørt de samme udgydelser igen og igen. Så nu må det nsart være nok.
-
Det kommer lidt mere i klumper og er uforudsigeligt, men ikke desto mindre har vi omtrent en halv mia. dollar i ordrebogen med den amerikanske regering for de kommende år,” siger Paul Chaplin, der også er langt fremme i forhandlingerne med europæiske lande om nødlagre med vaccinen.
-
Match 21:14. Jeg er nu af den overbevisning, at en meget stor andel af de negative kommentarer, kommer fra personer, der har aktien i forvejen

-
Iøvrigt deltager jeg meget gerne i en debat omkring en aktie, jeg overvejer at købe. Det er ligesom lidt for sent, når man først har købt den. Men naturligvis - altid en balanceret debst.
-
1215 Match: Gode og realistiske bud. Marketscreener sætter EBITDA til 2024: 2,99 2025: 2,55. https://www.marketscreener.com/quote/stock/BAVARIAN-NORDIC-A-S-1412846/finances/
-
Match, 2055: Ja,Koppevaccinen er god case for BN. Vi må ej heller ikke undlade at glemme, at vi efter RSV udover den gode Chikungunya nyhed og fik endnu en ny stor ordre fra USA på 120 USD. Mpox er derudover i stigning flere steder i Asien. https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=6814
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind