Bavarian Nordic — April 2023
-
Tak P
ensionist. jeg har fået en del af den slags i indbakken pga vores løbende moderation i denne chat. At få det på Trustpilot i min medico/helse Gazelle virksomhed virksomhed er meget krænkende og grænseoverskridende. -
FDA Authorizes Changes To Simplify Use Of Moderna, Pfizer Bivalent COVID-19
Vaccines https://www.proinvestor.com/investornyt/969745/fda-authorizes-changes-to-simplify-use-of-moderna-pfizer-bivalent-covid-19-vaccines -
Er skuffet og ked på dine vegne Helge - husk siger alt om vedkommende og INTET om dig..:(
-
Tak for at bidrage til en god hjemmeside Helge! Opfordring til andre - bidrag med positive kommentarer - https://dk.trustpilot.com/review/www.proinvestor.com
-
Done og tak
-
Jeg kan stadig ikke se, hvad formålet var med Chaplins udtalelser i går. Hvorfor skal han informere markedet om, at det bliver svært at lave en forretning ud af Covid, når der ikke engang foreligger data endnu? Han deler sine egne tvivl med markedet, men medmindre han har set (dårlig) data fra fase 2 langtidsvirkning, så giver det jo ingen mening med den artikel i går... er det kun mig, som undres?
-
Jeg er på linje med dig, @Cubinvest. Vi har jo hele tiden godt vidst at der er behov for stærke data for at vidne indpas med vaccinen.. Så jeg ser artiklen som indholdsløs, der ikke tjener andet formål end at blæse til volatiliteten i kursen. Shortpositionen blev ligeledes øget i går, efter en rum tid med nedgang.
-
...børsen har aldrig være specielt pro Bavarian, så de kan jo have ringet ham op i lyset af FDA opdateringen omkring simplificering, fra @Cupcake https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-fda-authorizes-changes-simplify-use-bivalent-mrna-covid-19-vaccines - overskriften er jo ikke noget han siger ihvertfald, som jeg ser det...og så svarer han bare med forbehold på stående fod...
-
Cube - jeg er enig. Jeg synes jo, at BAVA på den måde er med til at hamre kursen nedad. Jeg tør vædde på, at den også dykker hvis man endelig lukker Covid vaccinen - eller der kommer dårlige data. Man opnår så, at kursen bliver banket længere ned - end hvis man tog det i et hug. Det er en uvenlig måde at lufte en "måske fiasko" overfor trofaste aktionærer.
-
..men fase 2 langtidsdata må være meget tæt på, når han selv påpeger det...
-
Ja, lige præcis! Du skriver det meget godt. Covid var allerede regnet som nul i kursen og nu falder den blot på Chaplins mavefornemmelse... så hvis de kommer med dårlige data i morgen, hvor meget skal kursen så falde til? 150?
-
Chaplins mavefornemmelse?
-
Det jeg mener med mavefornemmelse er, at enten snakker han om noget som han ved (fakta / data) eller så lufter han ud sine antagelser af, hvordan deres covid-vaccine vil klare sig på markedet. Sidstnævnte ved han ikke noget om, medmindre han allerede nu kender data fra forsøgene. Og det er det jeg har valgt at kalde en mavefornemmelse. Og jeg synes, at det er meget farligt med disse udtalelser fordi aktien er så volatil.
-
Vi skal lige huske, at det på ingen måder var Chaplin der forårsagede artiklen. Det var en journalist, og årsag/agenda
ukendt. Måske for at følge op på noget markedsanalyse, bl.a på fb -
Vigtig pointe, Hugininvest. Det laves et interview. Afsender Chaplin, modtager journalist,
-
Journalist laver artikel ud fra egen opfattelse - er afsender til modtagerne i samfundet. Jeg afventer endelig resultat af fase 3, og langtidsdata for fase 2. Er de data væsentlig bedre end nuværende vacciner på markedet, så må der stadig være mulighed for indkomster fremadrettet ud fra, at vi kommer til at behandle Covid vacciner som influenzavacciner. Lad os se, hvad der sker:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind