Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Der burde være støtte omkring kurs 203. Ellers er næste bund ved 184-185. Dette har jeg fra andre forums, hvor folk kender lidt til TA.
-
@egonolsen - Det der tagselvbord, er jo afhængigt af kursstigninger. Nu ligger vi 5. gang på et halvt år på en bund på 200, så mon ikke den stiger herfra. Der er udsigt til milliardoverskud, hvor der for et år siden var udsigt til milliardunderskud. Jeg ser det som næste Genmab. Der var også ca. samme debat, før raketten blev startet.
-
HVorfor skulle de købe aktier, når de har rigeligt iforbindelse med deres incitamentsprogrammer. Det er en gammeldag tankegang, at tro, at ledelsen bruger deres insiderviden til at berige sig selv. Prøv lige at se på hvor store aktiemængder ledelsen ligger med, de har lige indløst en ny portion i størrelsesordenen 1 mio kr. pr. leder
-
Svaret er vel enkelt: dem, som shorter aktien
-
Der må jeg give dig helt ret. Det er ikke firmaets skyld, at kursen er så lav, men når så mange taler kursen ned, så virker det. Det er ikke kun på denne platform, på Sharevill er der endda en, der mener, at "den dør stille og roligt, men sikkert". Vrøvl - de tjener styrtende med penge.
-
Kort video: På ProInvestor.com er der flere dygtige og kompetente professionelle tradere og investorer, som bidrager til debatten med brugbare handelsstrategier baseret på praktisk erfaring samt fundamental og teknisk analyse. Det fortæller Helge Larsen dig om i denne ugekommentar. https://www.proinvestor.com/boards/111203
-
Kendt investor om Bavarian: de
skuffer altid: https://www.euroinvestor.dk/nyheder/kendt-investor-om-bavarian-nordic-de-skuffer-altid -
»Det er et selskab, der helt åbenlyst falder i den nedre halvdel af klassen. Det er en af de dårlige aktier,«
-
»Det er en af dem, der altid skuffer. De har aldrig betalt udbytte. Forventningerne er altid høje og de lever aldrig op til dem.« (fra Millionærklubben i dag). Ikke noget der hjælper på kursen, desværre
-
Fra Euroinvestor: "Bavarian Nordic-aktien har i løbet af de sidste fem år leveret et sammenlagt afkast på knap 4 pct. Til sammenligning har C25-indekset - inklusiv udbytter - givet et afkast på næsten 72 pct."
-
Jeg sidder desværre for tungt i aktien, så jeg må tage tilhænger hatten på og væbne mig med en masse tålmodighed. Vi må håbe, at Bavarian kan overraske og bevise det modsat af, hvad der er blevet sagt i dag i Mio. klubben.
-
Susinvest...de sidste par dage har du postet rigtig mange frustrede indlæg. Bavarian er en meget volatil aktie og har altid været det. Prøv at lytte til videoen hvor Helge forklarer om hvad der sker i forbindelse med en aktieudvidelse. Der er rigtig mange "store" der har deres egen dagsorden. Biotek er meget langsigtet og børsværdien på dagsbasis afspejler investorernes langsigtede sats - som kan være meget forskellige. Det bedste råd er, at lade den ligge et stykke tid - eller tage tabet nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind